Min kjære, en litt morsom hverdagslig hendelse :p

Ccaa

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sensommerbarna 2019
Jeg lå i sofaen (som vanlig) og min kjære sitter å spiller pc spill (som vanlig). Jeg spør om han kunne lukke vinduet, noe han gjør, også kommer han til meg og gir meg et kyss. Og da sier jeg "så koselig at du tar deg tid til å komme å gi meg et kyss", da svarer kjæresten "ikke begynn å grin nå", i mens han sier det kjenner jeg at øynene begynner å bli våte. Jeg begynner å le, og spør hvordan han kan vite at jeg ville begynne å gråte før jeg kjente det selv. Da sier han "hallo! Vi har jo vært sammen i over 5 år, jeg kjenner igjen den stemma".

Syns det var litt morsomt at han avverget gråtinga på denne måten, for akkurat nå hadde jeg nok begynt å sippe :p

Har dere noen søte historier om deres kjære? (men ikke for søte er dere snille, da begynner jeg kanskje å ni grine :p)
 
Jeg syntes kjærsten min er ekstra søt for tiden. Og han er veldig engasjert. han gleder seg til første kontroll og ul. Han har meldt seg på ulike kalendere på face der han kan vinne ting til spira. (Det har ikke jeg da..) og han vil kose på magen hver dag. Han sier han gleder seg til det blir ordentlig kul å kose på, og da skal han prate med den hver dag.
 
Min mannen er veldig god om dagen. Igår var jeg så hormonell og nedfor så han dro hjem tidligere fra jobben, kun for å være der og gjøre humøret mitt bedre. Det satte i gang mine tårekanaler hvertfall :p
 
Jeg gråter også veldig lett. Gråter av frost- filmen liksom.. Så når det skjer noe på film ellernoe så titter han bort på meg for å se om jeg sitter og snufser :p
 
Hadde sånn dag I går, uansett hva jeg så på tv eller hva sambo sa begynte jeg å grine.. og han kjenner meg godt, og fikk vondt av at jeg gråt. Kom å klemte og kysset meg og sa at alt går bra❤ jeg tror vi har verdens beste partnere❤
 
Back
Topp