Min kjære dustete sjef!!!!! *langt*

Starlight

Gift med forumet
Jeg blir gal av sjefen min snart[:@]
Vet ikke om noen har fått med seg blant annet kommentarene hans hvis bhg ringer og ber meg hente Kaja hvis hun er syk...
F.eks. "Hva hvis du var en time unna, de måtte jo klart å ta seg av ungen da." (jeg jobber rett på andre siden av veien for bhg)
Idag, etter at jeg har vært sykmeldt en uke pga smittefare ved hornhinnebetennelse, så måtte sjefen prate litt med meg.
Klage litt, var ordet han brukte.
Han mente at jeg er for mye borte fra jobb og måtte nå ta i et tak den siste tida jeg har igjen å jobbe der[:-]
Jeg har da vært borte denne ene uken, + en 3 dagers med influensa hvor sjefen selv sendte meg hjem, + 1 dag pga oppkastsyken[:'(]
Greit nok, alt dette siden nyttår, men er det virkelig så mye da???
Han sa nå at han bare gikk og ventet på neste sykemelding fra meg eller sykt barn, og at jeg måtte slutte å legge meg på rygg så fort bhg ringte eller legene sa noe, for det var jeg selv som bestemte[&:] Han sa at neste gang bhg ringte så måtte jeg kunne klare å si: Beklager, jeg kan ikke komme før om et par timer, da kommer avløsningen. (Selv om sjefen er på jobb hele tiden sammen med meg[8|])
Og ang sykmeldingen nå, mente han at selv om legen sa jeg skulle være sykmeldt også etter at jeg spurte om det virkelig var nødvendig, så skulle jeg bare jatte med og komme på jobb hvis jeg var i fysisk form til det!
Selv om jeg kanskje var smittebærer fremdeles...

Ååå, jeg blir gal av den mannen[:@][:@][:@] Skulle tro han egentlig ikke skjønner norsk, for han hører ihvertfall ikke det jeg sier!!!!!!!!!!!!
Takk og lov at det bare er frem til 30.juni[8D]

Dette ble langt, men frustrasjonen måtte bare ut[&:]
Takk til deg som gadd å lese[:)]

Hva jobber du med? Jeg hadde alle fall sett meg om etter en ny jobb og sagt i fra klart og tydelig at ungen din går foran ALT, også jobben!!! Makan til fyr[:'(][:'(]

Jeg jobber i et vikariat på en bensinstasjon. Passet perfekt da jeg fant den jobben med tanke på at vi akkurat hadde flyttet tilbake til hjembygda og jeg måtte ha noe her og ikke i Oslo hvor vi bodde tidligere. Men ikke alltid lokale jobber er det beste heller[&:] Skjønner jo at sjefen trenger folk på jobb, men han klarer faktisk å slå på kassa han også hvis det er nødvendig!
Og det er derfor jeg blir så frustrert, for det er virkelig ikke verdens mest kompliserte jobb som bare jeg klarer[8D]

ORIGINAL: ~Maria~

Herlighet for en ufattelig stor idiot sjefen din er! Han kan jo virkelig ikke ha barn selv siden han er så trangsynt?

Han har to barn selv, men er av generasjonen hvor mamma'n gikk hjemme og pappa'n fortsatte å leve som før barn[&:]

ORIGINAL: Bdancer

faen jeg kjenner jeg blir forbanna[:@] du skal liksom straffes med ekstra arbeid fordi du uheldigvis ble syk? og i tillegg skal du hardkjøres nå når du er gravid? Hadde jeg vært deg hadde jeg skrevet ned hva jeg ville sagt til han, bedt om et møte med tillitsvalgt e.l. tilstedet og tatt det opp. Bhg har ikke kapasitet til å ta seg av syke barn!!! Det går ikke ann å bare si at man ikke kommer før om to timer, for å ta seg av et sykt barn er ikke barnehagens jobb. Og barn har det ikke bra i bhg når hun er syk, og et barns helse kommer foran behovene til en dritt av en sjef! Vet ikke hvordan du er som person men hadde det vært meg så hadde hele bygningen fått høre hva jeg mente om saken. MAKAN![:@]

veeldig enig med Silje

Tusen takk for støtte alle sammen!!!
Skulle ønske jeg var 1000ganger tøffere enn jeg er, men jeg holder nok ut de få månedene som er igjen[&:]
Har allerede opparbeidet meg rett til foreldrepenger, men gidder ikke si opp nå...
Jeg klarer å si ifra hvis han skulle komme med en sånn kommentar igjen når bhg ringer, for selvfølgelig kommer Kaja først!!!
Det er bare så JÆVLA KJIPT å få sånn dritt når man i tillegg får beskjed om at vesla di er syk[:'(] Eller når man selv er syk...
Vi får se...
Han er bare så ufattelig påstålig på alle mulige punkter at det er umulig å diskutere med han[:@]
Krysser fingerene for at tida som er igjen forløper uten for mange problemer, for dette er ikke morsomt[:'(]
Forresten, kanskje det er jeg som er vrang???
Fikk jo trøbbel med forrige jobben da jeg gikk gravid med Kaja også[&:]
Kanskje jeg tiltrekker meg trøbbel[8D]

ORIGINAL: Starlight

ORIGINAL: ~Maria~

Herlighet for en ufattelig stor idiot sjefen din er! Han kan jo virkelig ikke ha barn selv siden han er så trangsynt?

Han har to barn selv, men er av generasjonen hvor mamma'n gikk hjemme og pappa'n fortsatte å leve som før barn[&:]

For et nék av en fyr.. Minner om sjefen til sambo, han er også av den generasjonen.. Han ble dritsur da Leander var født og vi var på sykehuset, sambo hadde jo lyst å være der også, noe sjefen hans syns var helt latterlig. Var ikke måte på svada han klarte å lire ut av seg. Kunne for det første ikke forstå hvorfor jeg måtte være så lenge på sykehuset etter fødselen, var jo bare å reise hjem med en gang ungen var ute liksom. Og at jeg hadde sydd litt (nå var jo ikke det grunnen til at vi ble der i 5 dager men) hadde ingenting å si, kvinnfolk hadde født før og sydd og det var bare å sprette opp det og fortsette med arbeidet sitt etterpå. Sambo prøvde å forklare at vi var der pga amming som ikke gikk så bra med en gang og vektnedgang hos Leander, men det var som å snakke til døve ører. Sambo var tøffel som ble "tvunget" til å være på sykehuset av meg. Og det var jo ikke så rart jeg ville være på sykehuset, var jo hotellopphold det med oppvarting og alt, så selvfølgelig ville jeg heller være der enn å reise hjem. Han mener det er bare tull at pappaen skal ha permisjon. De hadde ikke det da hans unger var små så da trenger de ikke det nå heller.

Fyren kommer fremdeles med all slags slikt svada, f.eks. så mener han at jeg styrer heimen med jernhånd og bestemmer alt hva sambo skal gjøre, jeg som bestemmer at han ikke skal jobbe når han sier det ikke passer for han, og jeg bare knipser når jeg vil noe så må sambo være med. [8|] Nei sånne "mannfolk" er kvalme. [:'(]

Back
Topp