Min kamp :P

Siste blasto på frys resulterte ikke i annet enn blenda tester. Det føles litt kjipt, men fortsatt et stykke igjen til jeg er helt i kjelleren. Det som var enda kjipere enn å få negativ test, var beskjeden om at neste uttak mest sannsynlig ikke blir før mai/juni. Og vi som håpet på å rekke før påske :( Tanken på å skulle gå tre-fire måneder å baare vente er fullstendig uutholdelig, så nå er vi litt usikre på hva vi gjør. Er i dialog med et par private klinikker.
Så leit:sorry: Forstår godt at det føles som en evighet! Håper dere finner en løsning dere blir fornøyde med:Heartred
 
Så leit:sorry: Forstår godt at det føles som en evighet! Håper dere finner en løsning dere blir fornøyde med:Heartred

Takk for hyggelig melding :Heartred Vi landet på at vi går for et par måneder med Letrozol i første omgang, sånn at vi i det minste kan prøve hjemme. Så håper jeg at det blir litt kortere ventetid på Riksen enn vi ble forespeilet. Har i hvert fall opplevd det før :happy:
 
Egguttaket gikk helt fint :Heartred Fikk ut 24 egg. Hadde håpet på ca. halvparten, men det var i hvert fall ikke like gærent som første uttak, hvor jeg fikk ut 30 stk. Nå krysser jeg fingre for positive nyheter i morgen, når vi får vite hvor mange som har blitt befruktet :nailbiting: Også håper jeg å slippe unna alle tegn på overstimulering!
 
Det viste seg å være 23 egg ut, ikke 24. 11 ble befruktet :Heartred Planla å dyrke til blastocyst, men da kun et fåtall utviklet seg som de skulle, ble det endret til innsett på dag 3 (var forventet, da det er det som pleier å skje med oss). Så nå ruger jeg på perfekte lille Firk :love7 I morgen får vi vite hvor mange vi ev. får på frys!
 
Én dag 6-blasto på frys :love7 Nøyaktig samme kvalitet som datteren vår, som også var en dag 6-blasto (5AB) :wav

Dette uttaket ser altså ut til å være gaanske så identisk uttaket for nøyaktig to år siden - ferskinnsett av perfekt embryo i starten av mai som fører til kjemisk, og en halvgod hatching dag 6-blasto som resulterer i graviditet med perfekt datter i starten av juli :D Har ikke noe imot om ferskforsøket resulterer i barn heller, altså :hilarious:
 
Ferskforsøket var negativt. Nå forsøker vi privat (Medicus i Oslo) fordi jeg ikke orker tanken på å vente til august før fryseforsøk på Riksen. Og hvis det blir negativt (noe vi nesten må ta utgangspunkt i), blir det sikkert månedsvis før nytt uttak igjen. Kjenner det begynner å tære litt på nå, og negative tanker om at dette kommer til å ta fryktelig lang tid, sniker seg innpå. Men kan fortsatt ikke sammenlignes med for to år siden, heldigvis :Heartred Vet vi bare må stå på, så blir det barn til slutt! Starter med Primolut i morgen allerede så vi rekker nytt uttak før sommeren :smiley-ashamed004
 
Det ble en lang stimuleringsperiode denne gang - 15 dager med Gonal f 100 IE. Hadde uttak på Medicus i går og det gikk veldig fint :happy: Vi fikk ut 12 egg - et i mine øyne helt perfekt antall! Ikke for mye, ikke for lite. Jeg har jo tidligere fått ut 18, 23 og 30 egg, så kunne nesten ikke tro det :D Siden tidligere ferskinnsett bare har resultert i kjemisk/negativt, var jeg veldig innstilt på å gi totalfrys en sjanse, men med 12 egg, tenker jeg vi kjører på med fersk! Så da blir det forhåpentligvis innsett på mandag :love2
 
Så godt at det gikk fint med uttaket. Da er det bare å krysse fingrene for at det endelig er deres tur nå:smiley-angelic001:Heartred
 
Så godt at det gikk fint med uttaket. Da er det bare å krysse fingrene for at det endelig er deres tur nå:smiley-angelic001:Heartred

Herlighet, jeg har ikke sett denne før nå :wideyed: Tusen takk for fine ord :Heartred Håper håper!
 
Jeg ruger på en fin 4BA-blasto :happy: Ut av ni modne egg ble fem befruktet, og én 5BA-blasto ble lagt på frys på dag fem :Heartred

I dag er det 9 dpo. Jeg begynte å teste 7 dpo for å se Ovitrellen synke. I dag tidlig syntes jeg testen var litt sterkere enn i går :eek: Tok en ny ca. 17 som var litt svakere igjen, men fortsatt sterkere enn i går. Veldig spent på morgendagen! :nailbiting:
 

Vedlegg

  • C9BF235D-2993-44B4-872D-9B571891BF61.jpeg
    C9BF235D-2993-44B4-872D-9B571891BF61.jpeg
    567,1 KB · Visninger: 102
Jeg ruger på en fin 4BA-blasto :happy: Ut av ni modne egg ble fem befruktet, og én 5BA-blasto ble lagt på frys på dag fem :Heartred

I dag er det 9 dpo. Jeg begynte å teste 7 dpo for å se Ovitrellen synke. I dag tidlig syntes jeg testen var litt sterkere enn i går :eek: Tok en ny ca. 17 som var litt svakere igjen, men fortsatt sterkere enn i går. Veldig spent på morgendagen! :nailbiting:


Enig!!! Den ser litt sterkere ut idag:woot: Håperhåperhåper for dere:smiley-angelic001:smiley-angelic001:Heartred
 
Ingen stigning i dag, så da var det nok bare Ovitrellen som lurte oss i går :sorry: Jeg har lovet meg selv å ikke få opp håpet av de svake strekene etter at vi har blitt lurt så mange ganger, men denne gangen syntes jeg virkelig det var tydelig stigning…
 

Vedlegg

  • 6920CFCF-4C5E-4D09-8642-D76FB7879C27.jpeg
    6920CFCF-4C5E-4D09-8642-D76FB7879C27.jpeg
    514,5 KB · Visninger: 81
TR kom endelig for fullt i går etter to dager med spotting. Vi kjører en runde med firedobbel Letrozol + Ovitrelle før fryseforsøk i august :Heartred Da blir det først Riksen, og så Medicus i september. Så blir det nok rett på nytt uttak hos Medicus mens vi venter på nytt uttak på Riksen. Det eneste som hjelper meg i denne prosessen er å ha planene klare - og at det går slag i slag :shy:
 
TR kom endelig for fullt i går etter to dager med spotting. Vi kjører en runde med firedobbel Letrozol + Ovitrelle før fryseforsøk i august :Heartred Da blir det først Riksen, og så Medicus i september. Så blir det nok rett på nytt uttak hos Medicus mens vi venter på nytt uttak på Riksen. Det eneste som hjelper meg i denne prosessen er å ha planene klare - og at det går slag i slag :shy:
Sender dere masse babystøv og håper Letrozol og Ovitrelle gjør susen for dere. Jeg er helt lik som deg :hilarious: Planlegger langt frem i tid og trenger at det skjer noe hele tiden! Føler liksom at jeg må gjøre en innsats for å nå målet, og når jeg ikke får gjort noe blir jeg stressa. Jeg trenger en plan. For oss er det håpløst å prøve på egenhånd, så jeg synes sommerstengt er fryktelig tungt.
 
Sender dere masse babystøv og håper Letrozol og Ovitrelle gjør susen for dere. Jeg er helt lik som deg :hilarious: Planlegger langt frem i tid og trenger at det skjer noe hele tiden! Føler liksom at jeg må gjøre en innsats for å nå målet, og når jeg ikke får gjort noe blir jeg stressa. Jeg trenger en plan. For oss er det håpløst å prøve på egenhånd, så jeg synes sommerstengt er fryktelig tungt.

Godt å høre at jeg ikke er eneste :rolleyes: Blir helt imponert over de som klarer å slappe av i, og til og med ønsker, en pause. Det hadde sikkert vært deilig, men jeg aner ikke hvordan man skal slå av barneønsket. Og tiden slutter jo dessverre ikke å gå :wtf: Men det kan jo også handle om at vi, som dere, ikke har så mye å prøve på hjemme. Vi får håpe at Letrozol + Ovitrelle gjør susen mens vi venter på august, men jeg er redd sjansene er minimale :wacky:
 
Godt å høre at jeg ikke er eneste :rolleyes: Blir helt imponert over de som klarer å slappe av i, og til og med ønsker, en pause. Det hadde sikkert vært deilig, men jeg aner ikke hvordan man skal slå av barneønsket. Og tiden slutter jo dessverre ikke å gå :wtf: Men det kan jo også handle om at vi, som dere, ikke har så mye å prøve på hjemme. Vi får håpe at Letrozol + Ovitrelle gjør susen mens vi venter på august, men jeg er redd sjansene er minimale :wacky:
Nei, det med pause har jeg heller aldri skjønt! Jeg kjenner jeg blir helt desperat, klarer ikke slappe av og tankene spinner konstant :wacky: Sikkert godt for kroppen å slippe hormonene, men for psyken er det helt pyton!
 
Nei, det med pause har jeg heller aldri skjønt! Jeg kjenner jeg blir helt desperat, klarer ikke slappe av og tankene spinner konstant :wacky: Sikkert godt for kroppen å slippe hormonene, men for psyken er det helt pyton!

100% enighet herfra, i hvert fall :p
 
CD17 i går og fortsatt ingen tegn til positiv EL-test, til tross for firedobbel dose Letrozol og masse aktivitet der nede. Så da satte jeg Ovitrellen, så får vi bare håpe det er noen egg som er store og modne nok. Orker ikke at fryseforsøket skal bli utsatt enda flere dager. Angrer på at jeg ikke bare kjørte Primolut. Da kunne jeg fått TR allerede rundt nå og vært i gang med fryseforsøk :sour: Drittkropp!

Ville dere forresten regnet i morgen eller overmorgen som 1 dpo når jeg nå får EL ganske nøyaktig kl 3.15 i natt? :bored:
 
7 dpo øverst, 8 dpo nederst. Føler vi blir lurt av Ovitrelle-streker og andre uforklarlige streker hver syklus nå, så burde lære meg å ikke få noen forhåpninger, men det er jo vanskelig…
 

Vedlegg

  • E98C8DCE-87D6-45A8-AA08-BD746E80F17A.jpeg
    E98C8DCE-87D6-45A8-AA08-BD746E80F17A.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 76
Back
Topp