Min IVF historie

Noen her inne som bare har fått prøvd fryseforsøk å ikke ordinært forsøk? Her er min historie da.

Starta i januar med hormonstimulering, februar hadde jeg egguthenting å ble langt inn på syghuset etterpå da jeg var så Overstimulert, væske i buken, lungene, eggstokkene var store å veldig vondt. Fikk komplikasjoner etter uthenting så jeg ble innlagt. Fikk også beskjed at vi kunne ikke ta et ordinært forsøk da jeg ville bli veldig dårlig. Så når kroppen var begynt å normalisere seg litt igjen etter en uke på sykehus ble jeg utskrevet. Og måtte gå en syklus før jeg fikk sette inn igjen. Fikk satt inn ett 8 delt egg, lyktes ikke. Gikk ny syklus satt inn et 8 delt egg igjen, lyktes ikke, hadde noen egg på frys igjen. Bare et overlevde tining fikk jeg vite dagen før innsetting. Å det egget som overlevde tining hadde mista celler under tining. Så det var bare to delt da. Så fikk beskjed at viss dem ringte meg dagen etter hadde ikke egget overlevd natta. Men fikk ingen tlf å reisen til Haugesund starta etter en søvnløs natt. Fikk så satt inn et 4 delt egg. Testa positiv på ruge dag 10. Er nå 3+6 å skal ha første tidlig ul 7.juli... Hatt 4 SA. 2år uten noen hell nå, et par forsøk frys ivf å lyktes på siste egget i dette forsøket.
Problemet vårt er at mannen har for få svømmere å dårlige. Mens jeg har fjerna en eggleder, hatt flere operasjoner pga. Store cyster. Har pcos og endometriose... Så her er det begge som er problemet ikke bare en av oss. Er så takknemlig for ivf sentere. Det er liksom siste utvei før adopsjon tanker. Så nå håper vi det lille mirakel egget holder seg der inni å blir

Så spennende. Ikke morsomt med overstimulering, jeg har prøvd det... Lykke til!

Hvordan har det gått med dere
?:)

Back
Topp