Min husmorferie

Tante Sofie

Gift med forumet
Fra 9.-16.juni dro ei venninne og jeg til Parga, Hellas for å delta i bryllupet til ei felles venninne. Vi har 2 barn hver, og var veldig eplekjekke mtp at vi skulle storkose oss uten mann og barn. Sene kvelder skulle det bli, masse fest og moro, shopping og soling + bading!

Jada, de første dagenen gikk bra, de ble gift, og det var en fantastisk vielse! Vi fikk solt oss og kost oss maks, men etter 4 dager var vi veldig klare for å komme oss hjem. Ååh Gud, som vi savnet de hjemme! Vi var ikke oss selv rett og slett!

Dagen kom hvor vi skulle reise hjem. Dagen kunne ikke gå fort nok!

Sambo hentet oss på flyplassen, og vi fortet oss hjem!

Sofie møtte meg i døra og sa: "Mamma, jeg har sluttet med bleie!"

Jeg: "HÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ?????"

Sambo kunne fortelle at de jobbet hardt den uka jeg var borte for de ville overraske meg til jeg kom hjem! Og det gjorde de sannelig!

Så jeg kom altså hjem til en bleiefri unge!

Tror jeg må reise bort snart igjen, for snuppa nekter å slutte med smokken sin....[;)][;)]

Hun bruker høyre tott i munn, smokken har hun i venstre. Hun må klemme på gummien som "kos"...

Hørtes ut som du har kost deg iallefall[:D][:D][:D]

Og godt at det ordnet seg med bleieslutt[;)][:D]

He he  fantastisk..Pleie rå være sånn art man savner "uroen" gubben og jeg skulle ha en alene helg på hytten i fjor høst..jadda...lørdagen ringte vi de som passet martin emiil og spurte om de ikke ville komme ut til oss[:D][:D]

Så morsomt at de hadde overrasket deg da[:D] Hos oss er det omvendt.Her har melinda nett sluttet med tutt,men bleien..den tror jeg vi kan drite i på en goooo stund ja[&:]

Back
Topp