Min husbygger-dagbok

sjalu [8D] heldige der er. og guuud for en nydelig utsikt [:D][:-] gleder meg til å se videre. lykke til [;)][;)]

Ser ut som det blir knall fint[:D][:D]
Den utsikten da[:D]

Takk[:D] Ja jeg poster ut bilder hver uke nå, for nå går det unna [:D]

Så spennende =) holder selv på å bygge og går å tripper her for at de skal bli ferdig hehe ! Nedtelling og gla hver dag er over for da er vi 1 steg nærmere huset våres hehe..

Denne tråden må jeg følge med på, er så gøy med byggetråder å se hvor fint det blir til slutt [;)] og for en NYDELIG UTSIKT  dere får da [:)] lykke til med byggingen

Misunnelsesverdig utsikt må jeg si ja!! Nydelig sted å bygge huset sitt da! Og utrolig spennende med nytt hus!![:D]

Vi har kjøpt ny halvpart av tomannsbolig som skal stå ferdig om 2 mnd, så vi er stadig å titter på prosjektet vårt vi og, utrolig gøy å se framgangen[:D]

Kjempespennede da....
Så veldig fint ut der, huset så også kjempefint ut...

Skal følge med ja, betalt tomta mi i dag, så blir snart her også, sliter med å velge hus da, det er jo så mange fine å velge mellom:)

så spennende å få være med dere på husbygging [:D]

ORIGINAL: 3xS

så spennende å få være med dere på husbygging [:D]

signerer, gleder meg til å få se det ferdige resultatet[:D]

Så fort det går [:D]
Spennende å følge med!

Shit for en tomt!!!![:D][:D]
Herlighet, så fint det blir!

Får jeg spørre hva dere måtte gi for tomta? (eller er dere en av de som kjenner noen som kjenner noen?[8D])

kjempe fint hus!!!!

ORIGINAL: Luga

Shit for en tomt!!!![:D][:D]
Herlighet, så fint det blir!

Får jeg spørre hva dere måtte gi for tomta? (eller er dere en av de som kjenner noen som kjenner noen?[8D])

Hehe.. vi er nok en av de sistnevnte ja[;)] Tomta var GRATIS! [;)] Sambo skal ta over gården til sin onkel, vi bygger derfor bortenfor gårdstunet. Elsker plassen[:D]

Fiiiiiint hus dere får altså[:D]

ORIGINAL: _Nanne_

Fiiiiiint hus dere får altså[:D]

Ser flott ut!!

Så morsomt at du vil dele husbygginga deres med alle oss :) det va en skikkelig fin tomt og knallutsikt :) e nesten litt småmisunnelig :P

Back
Topp