Oj så gøy å spennende
Gratulerer
Gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fått time torsdag den 18.08 i neste ukeDa ble du gravid 5 dager før meg om terminen jeg fikk på tul stemmer (15. jan 2017)Har du fått time til oul da? Jeg skal på fredag
!
Fått time torsdag den 18.08 i neste uke![]()
SpennendeFått time torsdag den 18.08 i neste uke![]()
Tok testen på formiddagen, ikke på morgen.Spennende! Jeg tok forresten også digital graviditetstest som deg, og fikk 2-3 uker på min den 11. mai
Merkelig at du fikk 1-2 uker på din i sommer
?
Fikk spontanabort i vinter, hadde 2 sykluser etter det. Har defuse symptomer på graviditet, hadde ikke kvalme. Fikk henvising fra legen pga at for å se hvor langt jeg var på vei og så måtte sjefen min vite det tanken på tilrettelagt jobbSamme dato som meg.
Men du, kan jeg bare spørre, hadde du mens/blødninger tidlig i dette svangerskapet? Siden det viste seg at du var så langt på vei i forhold til hva du trodde? Hvorfor ble du evt. henvist til ul (eller var den privat kanskje?) så det ble oppdaget?
Siden du skrev i den andre tråden at dette var planlagt, ble jeg bare litt nysgjerrig, tenker man ville oppdaget det tidligere da, med mindre man trodde man hadde mensen eller noe? Var testegal selv da, så ingen graviditet kunne sneket seg forbi meg![]()
Fikk spontanabort i vinter, hadde 2 sykluser etter det. Har defuse symptomer på graviditet, hadde ikke kvalme. Fikk henvising fra legen pga at for å se hvor langt jeg var på vei og så måtte sjefen min vite det tanken på tilrettelagt jobb
Tok testen på formiddagen, ikke på morgen.
Jeg blødde ikke innenfor gravidite, siden jeg hadde spontanabort henviste legen meg til ultralyd for å sjekke om alt var bra med babyen. Jeg trudde jeg var 2 mnd på vei men ultralyd hviste noe helt annen.. man ska få ekstra oppfølging ved han har hatt spontanabort.Men blødde du innenfor det tidsrommet du nå vet du var gravid? Siden man bruker mens til å regne termin fra før ul, regner jeg med det var det som ble tatt utgangspunkt i først.for ut fra det du skriver skjønner jeg ikke hvorfor du ikke visste hvor langt du var/hvorfor du ble henvist for å finne det ut
![]()
Ja den viste hvist feil den da.Jeg tok den på ettermiddagen
Hmm visste ikke at de testene kunne vise såå feil![]()
Jeg blødde ikke innenfor gravidite, siden jeg hadde spontanabort henviste legen meg til ultralyd for å sjekke om alt var bra med babyen. Jeg trudde jeg var 2 mnd på vei men ultralyd hviste noe helt annen.. man ska få ekstra oppfølging ved han har hatt spontanabort.
Har defuse symptomer på graviditet, legen min at jeg var tippet 2 mnd på vei, men så feil kunne man ta.Nei, det er ikke noe man skal, normalt sett. Noen får det av ulike årsaker. Jeg hadde selv en spontanabort i oktober, var nesten 12 uker også. Fikk oppfølging etterpå for å sjekke at alt var ute, men har ikke fått noen ekstra oppfølging i forhold til dette svangerskapet, og sjelden man hører om folk som automatisk får ekstra oppfølging pga én, til og med to, spontanaborter.
Men hvordan kan det være at du var dobbelt (?) så langt på vei uten at du visste det? Hadde legen som gjorde ultralyden noe forklaring eller kommentarer til det? Spurte bare for moro først altså, men nå syns jeg det hørtes merkelig ut, så ble veldig nysgjerrig![]()
Har defuse symptomer på graviditet, legen min at jeg var tippet 2 mnd på vei, men så feil kunne man ta.![]()
Veit ikke, fortalte jo sist jeg hadde mens. Han ble litt usikker.Men hvorfor tippet han det? Han spurte vel når siste mens var? Syns det er rart han bommer sånn.
Veit ikke, fortalte jo sist jeg hadde mens. Han ble litt usikker.
Jeg var jo også usikker når tid jeg hadde mens sist.Kjenner jeg blir lite imponert over den legen da?![]()
Vil du si noe om hvor i nordland ca du befinner deg? Kanskje vi plutselig deler fødestue i BodøTermin 10 januar.17![]()
Så merkelig !Ja den viste hvist feil den da.![]()
Vi bor i NarvikVil du si noe om hvor i nordland ca du befinner deg? Kanskje vi plutselig deler fødestue i Bodø![]()