Min historie, og vonde tanker...

Novemberbarn14

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Novemberbarna 19
Septemberlykke 2021
Sitter og tenker på dette hele tiden, og nå må jeg bare får det ut..
Har prøvd i ca 4 år å bli gravid, tilslutt ble jeg henvist til kvinneklinikken hvor de fant ut at jeg hadde manglende EL, etter første pergotime kur ble jeg gravid. Jeg tar meg hele tiden i å tenke: var det virkelig så "lett"?
Var på tidlig ul i uke 7, og så at hjertet slo, men alikevel så er jeg så redd for ma, har lest så mye om folk som har ma og ikke finner ut av det før uker senere. Er så redd for å glede meg over graviditeten for tidelig, og finne ut at hjertet har sluttet å slå. Føler meg skikklig deprimert av alle disse tankene.
Skal på 12.ukerskontroll om 2 uker, noen som vet om de sjekker hjertelyden da?

De sjekker etter hjertelyden da, men om du hører noe er alt etter hvordan livmoren er plassert. Jeg har fått høre med alle mine tre. Jeg anbefaler deg å bestille deg en privat ultralyd i uke 9 for å bli roligere. Det er vondt å være redd for spiren, men prøv å tenke at dette går bra og prøv å gled deg lykke til

Tusen takk for det:) er 10 uker på vei i dag, skal ringe i morgen og bestille time tror jeg, all denne tenkingen og spekulasjonene tar sann på..merker at jeg er sur og irritert på samboeren hele tiden(stakkars...) og det er jo ikke hannes feil:)

De lytter etter hjertelyden :) Jeg fikk høre den på alle mine 10 kontroller hos jordmor ^^, Lykke til hos ul, pust med magen å slapp av... vet det ikke er lett, men man må prøve å holde roen. Det er jo absolutt det beste for både deg og barnet ditt :)

Tusen takk:) Nei, du har rett i det, får satse på at tiden går fort, og prøve å tenke positive tanker;)

Kjenner igjen tankene og følelsene dine, prøv å tenk positivt og ikke så mye på det som kan gå galt. Vet det er utrolig vanskelig, siden jeg har vært en strever selv, men en gang må vi lykkes vi å :-)

Ja, det er helt sant:) Får bar prøve å snu tankene ril det positive, er det som er best både for meg og den lille:)

Back
Topp