MIN HISTORIE! *med bilder* laaang

ORIGINAL: Regan

OMG!!!

Se på bilen!![:o]
Du kunne jo ha dødd!

Åh... gud du har hatt englevakt....

ORIGINAL: et_lite_vesen

Å helsike det der er sykt as. Ja, englevakt er jo ikke i nærheten en gang. Men jeg er egentlig overrasket over disse setene du fikk OVER deg. Altså, var de ikke skrudd fast i bilen? [8|] (Eller kan dette skje med alle biler, både gamle som nye?)

Joa, setan var skrudd fast dem!![;)]
Men hele høyre side på bilen ble jo klemt innover, så var nok det som gjorde at de fløtt seg og at pasasjersetet foran havna over meg!![8D]

Tusen takk for gode ønsker alle sammen!![:)]

OMG!!!

Du kunne jo ha dødd!

God bedring!

OMG!!!

Du kunne jo ha dødd!

Enig [:o][:o]

Men... syns det var litt for mange og "upassende" smileys i historien jeg asså.... for [8D][:D]
syns jeg ikke passer når man forteller om en sånn grusom opplevelse. Og når man ser passasjersetet du fikk over deg på bildet får jeg lyst til å gjøre alt annet enn å smile... jeg får vondt i hele meg her.

Oj i hellsiken..[:-][&:][&:]
Kjørte du fort eller??

Godt d gikk bra med deg t tross for hvordan bila ser ut..[&:]

ORIGINAL: TonjeJenta

OMG!!!

Du kunne jo ha dødd!

Enig [:o][:o]

Men... syns det var litt for mange og "upassende" smileys i historien jeg asså.... for [8D][:D]
syns jeg ikke passer når man forteller om en sånn grusom opplevelse. Og når man ser passasjersetet du fikk over deg på bildet får jeg lyst til å gjøre alt annet enn å smile... jeg får vondt i hele meg her.

Grunnen er at ei er glad det gikk så bra og ei er en person som ofte pleier å bruke humor som medisin!![;)]
Og ei kan ikke, for at andre tar seg nær av det, begynne å surve å grine for alt no. Der er vel helst no ei treng den fordelen ei har med å bruke humoren min!![:)]

ORIGINAL: Ju9ta

Oj i hellsiken..[:-][&:][&:]
Kjørte du fort eller??

Godt d gikk bra med deg t tross for hvordan bila ser ut..[&:]

Som sagt, husker ei ikke dagen, men det skjedde i 80 sona rett før den gikk ned til 70. Og spidometeret sto fast på 70 etter kræsjen, så ei lå vel i 70-80 tenker ei! Ialle fall det ei alltid har gjort på den strekka!![;)]

Back
Topp