Min historie, hvis noen vil lese den...

HelloJulie

Blir kjent med forumet
Endelig! Gravid igjen!!! 9 uker på vei... Termin 21.02.13
Lille spire i magen... Du er sååå ønsket, og såååå velkommen!
Vi krysser fingrene og håper det går bra denne gangen!!!

Les hvordan mitt forrige svangerskap endte her:
http://www.nydeligflott.blogspot.no/2012/04/signe.html

I morgen tidlig skal vi til legen på fødepoliklinikken... Jeg er så spent at jeg ikke klarer å legge meg, enda så trøtt jeg er!!!

Var ikke her i babyverden under forrige svangerskap, men nå har jeg endelig oppdaget denne lille søte verdenen!
Gleder meg til forhåpentligvis å få bli her en lang stund framover!!

Klem :-)

HelloJulie skrev:
Endelig! Gravid igjen!!! 9 uker på vei... Termin 21.02.13
Lille spire i magen... Du er sååå ønsket, og såååå velkommen!
Vi krysser fingrene og håper det går bra denne gangen!!!

Les hvordan mitt forrige svangerskap endte her:
http://www.nydeligflott.blogspot.no/2012/04/signe.html

I morgen tidlig skal vi til legen på fødepoliklinikken... Jeg er så spent at jeg ikke klarer å legge meg, enda så trøtt jeg er!!!

Var ikke her i babyverden under forrige svangerskap, men nå har jeg endelig oppdaget denne lille søte verdenen!
Gleder meg til forhåpentligvis å få bli her en lang stund framover!!

Klem :-)

Gratulerer så mye med spiren i magen,og så fin blogg du har skrevet om Signe. Min dypeste medfølelse og respekt for styrken din...  god klem

Fikk skikkelig vondt når jeg leste historien din. Du/dere er sterke!!! Huff, er trist det må skje noen.
Krysser virkelig alt for dere to at spiren er frisk denne gangen :-)

og nå får dere sikkert tidlig UL?

en riktig trist historie dere har bak dere. 
Er det tidlig UL dere skal på i morgen? håper dere blir fulgt godt opp denne gangen og at spiren er fullkomment frisk :)

Uff, så trist historie.. må ha vært grusomt å svelge den pillen, det skjønner jeg så utrolig godt!! Klem

ble så trist av å lese historien din.håper og tror at alt går bra med babyen din denne gangen. gratulerer med ny spire i magen din <3

For en sterk historie. Du skriver veldig fint om det triste som skjedde. Så hyggelig at dere er gravide igjen - gratulerer! Og at du vil være her inne sammen med oss ;)

Stor klem til deg!

Så trist, og så sterkt at du kom deg videre og er gravid igjen! Her strigråt jeg mens jeg leste historien din. Jeg håper virkelig at alt står bra til i dag! Lykke til! klem

Uff, utrolig trist å lese historien, men du hadde skrevet den så bra!
Masse lykke til videre, og velkommen til oss :)

Vil først gratulere så mye med ny spire i magen:-) Her er termin også satt til 21.02.2013.

Har min dypeste medfølelse og vet akkurat hva dere måtte igjennom..Vi var på ordiner ul i uke 18 og JM syntes det var noe rart med hjerte,så vi ble sendt til St.olavs til hjertespesialist og fikk der diagnosen AVSD(flere store hull og manglende klaff i hjertet) tok fostervannsprøve og fikk vite at ungen også hadde down syndrom,noe som gjorde dette enda verre og utsiktene for at barnet overlevde utenfor magen var svært liten.Det var en tøff avgjørelse og ta,men ville ikke utsette den lille for å måtte gjennom oprasjoner hele livet hvis den overlevde! Vi fødte en liten gutt 20.sept i fjor..i svangerskaps uke 21.han var 371gram og 28 cm,så liten,men ferdig og helt perfekt! Det var en lang prosess med 11 timer med veer...ingen ting jeg unner noen og måtte gå i gjennom..Dette var veldig sårt i og med at vi har hatt 2 sa før dette og,så kjenner jeg er veldig bekymret denne gang! Men vi får god oppfølging denne gang og det regner jeg med dere også får...Krysser fingrer og tær for dere og at alt går bra og at dere får en perfekt liten beibi i februar <3 Ingen glede ville vært større!:-)    LYKKE TIL <3

Gratulerer!! Lykke til <3 mamme hjerte får vondt av dt dere måtte igjennom! stor klem ><3>

For en sterk og trist historie! Takk for at du deler, og lykke til med dette svangerskapet! :)

Veldig sterke følelser man får av å lese historien din, veldig fint skrevet av deg. 
Håper denne gangen alt blir bra for deg og at du får en frisk og velskapt baby.
Takk for å dele denne med oss.

Ønsker dere masse lykke til i dette svangerskapet <3

Back
Topp