selisa
Elsker forumet
Ja da var helga på randen! Vi har vært på kjærestetur i Tromsø
var på ul på fredag 34+4 å fikk bekreftet at i magen er lillebror og han var allerede blitt 3 kg! Etter ul dro vi å handlet. Så nå mangler vi bare gulpekluter og de skal jeg kjøpe på Rema for jeg liker de best
fredags kveld koste jeg meg med å gå gjennom masse arveklær fra min svigersøstersbarn
lørdag var vi en liten tur innm kjøpesenteret før vi kjørte hjem! Ble noen 1000 lapper fattigere i helga! Kom hjem ti tom hus da barna var dratt opp til besteforeldrene
så jeg fikk sortert alt vi hadde med oss hjem og gubben ble satt i klesvasking
så alt er nå vasket og klart til å brettet å få på plass
Koste oss med ungene når de kom hjem en time etter på, det var utrolig godt å få de hjem! Var nok lurt for mor og gå kjenne på følelsen så være borte fra de to store ett par dager siden jeg nok blir på sykehuset i 5 dager etter ks
I dag har vi vært i kirken, største var å fikk kirkeboka (4 årsboka), hun var så stolt siden ikke er fire år enda! Blir det neste uke så sa jo a hun var nå nesten fire år da, men neida hun var bare tre
etter vi kom hjem sendte jeg de andre ut før jeg selv begynte å lage kokepynt til 4 årsdag neste lørdag
koste meg i 3 timer på kjøkkenet selv om resultatet kunne vært bedre
etter middag har vi bare sluppet av og det skal jeg gjøre resten av kvelden også
Hva har dere gjort i helgen?
Sov forresten så godt natt til lørdag med bare ett do besøk på 9 timer att ryggen og bekkenet hadde stivnet så brukte nesten 30 min på å komme meg ut av senga, noe gubben syns var veldig morro å se på
Bilde av kakepynten

Koste oss med ungene når de kom hjem en time etter på, det var utrolig godt å få de hjem! Var nok lurt for mor og gå kjenne på følelsen så være borte fra de to store ett par dager siden jeg nok blir på sykehuset i 5 dager etter ks
I dag har vi vært i kirken, største var å fikk kirkeboka (4 årsboka), hun var så stolt siden ikke er fire år enda! Blir det neste uke så sa jo a hun var nå nesten fire år da, men neida hun var bare tre
Hva har dere gjort i helgen?
Sov forresten så godt natt til lørdag med bare ett do besøk på 9 timer att ryggen og bekkenet hadde stivnet så brukte nesten 30 min på å komme meg ut av senga, noe gubben syns var veldig morro å se på
Bilde av kakepynten