Min helg:)

selisa

Elsker forumet
Ja da var helga på randen! Vi har vært på kjærestetur i Tromsø:) var på ul på fredag 34+4 å fikk bekreftet at i magen er lillebror og han var allerede blitt 3 kg! Etter ul dro vi å handlet. Så nå mangler vi bare gulpekluter og de skal jeg kjøpe på Rema for jeg liker de best:) fredags kveld koste jeg meg med å gå gjennom masse arveklær fra min svigersøstersbarn:) lørdag var vi en liten tur innm kjøpesenteret før vi kjørte hjem! Ble noen 1000 lapper fattigere i helga! Kom hjem ti tom hus da barna var dratt opp til besteforeldrene:) så jeg fikk sortert alt vi hadde med oss hjem og gubben ble satt i klesvasking:) så alt er nå vasket og klart til å brettet å få på plass:)

Koste oss med ungene når de kom hjem en time etter på, det var utrolig godt å få de hjem! Var nok lurt for mor og gå kjenne på følelsen så være borte fra de to store ett par dager siden jeg nok blir på sykehuset i 5 dager etter ks:)

I dag har vi vært i kirken, største var å fikk kirkeboka (4 årsboka), hun var så stolt siden ikke er fire år enda! Blir det neste uke så sa jo a hun var nå nesten fire år da, men neida hun var bare tre:) etter vi kom hjem sendte jeg de andre ut før jeg selv begynte å lage kokepynt til 4 årsdag neste lørdag:) koste meg i 3 timer på kjøkkenet selv om resultatet kunne vært bedre:) etter middag har vi bare sluppet av og det skal jeg gjøre resten av kvelden også:)

Hva har dere gjort i helgen?

Sov forresten så godt natt til lørdag med bare ett do besøk på 9 timer att ryggen og bekkenet hadde stivnet så brukte nesten 30 min på å komme meg ut av senga, noe gubben syns var veldig morro å se på:)

Bilde av kakepynten
ImageUploadedByBV Forum1358714667.808901.jpg

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1358714650.027553.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1358714650.027553.jpg
    26,5 KB · Visninger: 10
Høres ut som dere har hatt en super helg :) Så bra!!!

Nydelig kakepynt! Så flink du er :)

Helga har vi tilbringt hjemme, med avslapping og litt husarbeid, og vært i middagsbesøk i dag :) En perfekt helg :)

Ja helga har vært knall fin:) skulle ønske man var flinkere til å ta seg kjæresteturer oftere, men nå blir det nok lenge til neste gang! Når babyen blirvstor nok til at mammaen klarer å reise fra han så kan vi vel vurdere en ny tur:)

Ja helga har vært knall fin:) skulle ønske man var flinkere til å ta seg kjæresteturer oftere, men nå blir det nok lenge til neste gang! Når babyen blirvstor nok til at mammaen klarer å reise fra han så kan vi vel vurdere en ny tur:)

Ja, kjæresteturer er supre... skulle ønske vi var flinke til sånt...men som du sier blir det vel lenge til neste mulighet... Men vi snakker om å ta en liten tur til sommern da, sammen med babisen :)

Høres ut som en flott tur! Godt dere fikk kosa dere og slappet litt av. :)

Kakepynten var kjempefin - flink du er! :)

Vi har knapt gjort noe som helst i helgen. Vasket litt klær, ryddet litt og ellers tatt livet veldig med ro. Gutta har vært ute og akt i dag, så da fikk jeg en liten hvil på sofaen. :)

BVforum via HTC

Høres ut som en fantastisk helg:-) Vi har egentlig bare slappet av, gjort litt husarbeid og gjort klart litt til babyen:-) Ser frem til å få mann og barn ut av huset i morgen så jeg kan få litt alenetid igjen:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ååh kjærestehelg <3 :) har hatt mannen hjemme denne helgen jeg også, desverre ingen fødsel. Men kost oss hjemme har vi, med masse sjokolade og lange morgener! Deilig å ikke ha noen plan, bare vandre rundt og nyte tilværelsen som enda ikke inkluderer barn :P :)

Ååh kjærestehelg <3 :) har hatt mannen hjemme denne helgen jeg også, desverre ingen fødsel. Men kost oss hjemme har vi, med masse sjokolade og lange morgener! Deilig å ikke ha noen plan, bare vandre rundt og nyte tilværelsen som enda ikke inkluderer barn :P :)
Det tror jeg aldri vi har gjort:-P Da vi ble sammen studerte vi og jeg jobbet stort sett hver helg, og så kom storesøster før studiene var over.. Kan ikke ha skjedd mange gangene at vi har bare vært oss to og tatt helgen som den kom:-P Høres egentlig ganske deilig ut;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp