Min gutt går ikke...

LoveHearts

Glad i forumet
Han er 16 mnd, og går ikke. Er det flere som ikke går?

Kaspar går på en måte da. Han går på knærne. Han slipper seg av og til men velger heller å gå på knærne. Står jeg, pappa, eller et møbel fremfor han, går han som om han ikke har gjort annet. Når jeg setter han fremfor meg, så går han et lite stykke for så å sette seg på knærne.

Jento mi er 15 mnd gammal og går heller ikkje. 
Hu reise seg opp og sånne ting,men hu kryper heile tiden.
Eg går masse me hu i hendene mine og heller berre lar henne bruke den tiden hu trenge, bror min han var 2 år før han begynnte og gå så da er berre og ha tålmodighet ! så ein dag så går han :-) ingen grunn til bekymring jaffal !

Ta det bare heeeelt med ro, de utvikler seg i forskjellig tempo :) Jenta vår hadde utrolig bra finmotorikk når hun var 1 år, mens gutten vår er litt mindre god på det. Jenta vår prata som bare det når hun var 1,5 år. Gutten sier kun se og mamma. Gutten vår løper, jenta vår var ikke så flink å gå i denne alderen... babyen din går nok før du vet ordet av det :)

min sin går heller ikke og han blir 16 mnd den 22 okt. han går når han får holde i fingrene våre men slipper vi med opp med ei hand så stopper han å gå.

Det er ikke unormalt at han ikke går enda:) Men de sier at om barna ikke går før de er 18 måneder vil legen ha barnet inn på sjekk for sikkerhetskyld. Som regel er det ingenting i veien;) Det kommer når han er klar for det!

ja vi har skal inn på sjekk på nyåret om han ikke har begynt å gått frem til han er 18 mnd. han har i det minste begynt å gått med å kun holde hos i den ene handa nå da så det ser lovende ut

Kaspar lille går fremdeles på knærne, men har i det siste begynt å slippe seg og går fra stua og inn til kjøkkenet :) Flinkingen. Vi skal også til 18 mndskontroll, men på nyåret trur jeg at han går ordentlig :)

Back
Topp