Min grusomme opplevelse idag

Fairy2

Blir kjent med forumet
I morgest stod jeg opp med Martine (dattra mi på 1,5år). Pappaen lå og sov siden han hadde vært på fest til halv 6 i mårrest:)

Stelte henne og hun fikk gå uten bleie en stund. så skulle jeg bare bære henne til sofaen for å ta på henne body´en. Og da sa det bare PANG KNEKK i ryggen, og jeg datt på gulvet i smerte, jeg gråt og kunne ikke røre meg. 
Martine ble så redd stakkar, sto å gråt og ropte på meg "mamma!". Sambo våknet med én gang og kom i stua, tok seg av Martine mens jeg ikke klarte å røre meg.

Vi ringte legevakta, og fikk en taxi dit etterhvert.
Heldigvis er det ikke noe farlig, ikke prolaps eller bekkenløsning *phu*. Han sa det kunne være noe muskler og sånt i korsryggen som overhode ikke tålte belastningen jeg gjorde.

Fikk paralgin forte xx, og skal ta det i noen dager - håper at det blir bedre. Ser jo ut som jeg skal føde sånn som jeg går. Klarer ikke bøye meg eller sitte ordentlig.

AU! heldigvis kjenner jeg lillebaby i magen sparke, så der er heldigvis alt som det skal;)

Huff, så skummelt.. for både deg og jenta di! Bra det ikke var noe alvorlig, og at det er bra med den lille i magen. Ta det med ro og god bedring!

Usj, for en ubehagelig opplevelse! Håper alt går seg til etter hvert og at du slipper flere slike opplevelser! 

off fæle opplevelse... du får ha god bedring!

uff for en opplevelse! godt du ikke var alene hjemme da, så du fikk hjelp med lille jenta og deg selv :)

god bedring :)

Jeg pleier også å bære sønnen min...men heldigvis ikke opplevd noe sånt! Har itillegg høy beinprotese så jeg må være veldig forsiktig!
God bedring til deg!!!

Back
Topp