Min gravid dagbok med nummer to i magen

Dårlige nyheter
Dessverre så hun ikke noe liv der inne på innvendig ultralyd i dag. Har vært og tatt blodprøve og skal ta ny blodprøve igjen den 28. da det er stengt i jula... Så blir det ny ul-sjekk og evt starte abort i mellomjula en gang på sykehuset. For noe dritt, men min bekymring stemte. Unødvendig å bli så kvalm da, synes jeg... Ble veldig lei meg.

Så trist å høre :( god klem til deg.
 
Da har jeg fått svar på blodprøven jeg tok nå på mandag. Den fra forrige tirsdag var på 85000 og den for mandag var på 126000. Det stiger, men jeg tror det skulle steget ganske mye mer på 6 dager, enn hva det har gjort... Har hatt svingende kvalme frem til nå, og fortsatt ømme pupper. Er også veldig trøtt. Men det er vel bare fordi hcg fortsatt er ganske høyt...

I morgen får jeg svar! Og jeg er så veldig spent!
 
Vel, da har jeg vært til ul og de kunne fortsatt ikke se noe bankende hjerte. Men det så ikke likt ut som for en uke siden. Men de mente fortsatt det så ut som en MA. Men siden hcg hadde steget, ville de at jeg skulle ta ny blodprøve i dag og komme tilbake igjen til en ny ul om en uke. Så da blir det en ny uke med venting...

Men det høye nivået av hcg samsvarer ikke med at jeg skulle kommet så kort, så de synes også det var noe som ikke stemte.
 
Vel, da har jeg vært til ul og de kunne fortsatt ikke se noe bankende hjerte. Men det så ikke likt ut som for en uke siden. Men de mente fortsatt det så ut som en MA. Men siden hcg hadde steget, ville de at jeg skulle ta ny blodprøve i dag og komme tilbake igjen til en ny ul om en uke. Så da blir det en ny uke med venting...

Men det høye nivået av hcg samsvarer ikke med at jeg skulle kommet så kort, så de synes også det var noe som ikke stemte.

For en tøff tid :( har du fått noe mer svar? Håper de har tatt feil :Heartred
 
For en tøff tid :( har du fått noe mer svar? Håper de har tatt feil :Heartred
Desverre... Utrolig kjipt å vente så lenge... Men i dag fikk jeg et endelig svar og nå blir det en avslutning og en ny begynnelse.

Så fortsatt bare en plommesekk og hcg hadde sunket litt, så det blir fint å bli ferdig med det også. Skal ta medisinsk abort i morgen hjemme. Gruer meg ganske mye...
 
Desverre... Utrolig kjipt å vente så lenge... Men i dag fikk jeg et endelig svar og nå blir det en avslutning og en ny begynnelse.

Så fortsatt bare en plommesekk og hcg hadde sunket litt, så det blir fint å bli ferdig med det også. Skal ta medisinsk abort i morgen hjemme. Gruer meg ganske mye...
Lykke til :Heartred
 
Desverre... Utrolig kjipt å vente så lenge... Men i dag fikk jeg et endelig svar og nå blir det en avslutning og en ny begynnelse.

Så fortsatt bare en plommesekk og hcg hadde sunket litt, så det blir fint å bli ferdig med det også. Skal ta medisinsk abort i morgen hjemme. Gruer meg ganske mye...

Huff, så trist :( Masse lykke til :Heartred Håper du har noen hos deg når du gjør det.. Det er jo ganske tøft :(
 
Tusen takk. Det gikk faktisk bedre enn jeg var redd for. Det verste var å vente i forkant og grue seg. Nå vet jeg ikke hvordan jeg får slettet denne dagboka, eller skal den bare stå sånn?
 
Back
Topp