Min flaks

Baby1988

Glad i forumet
Har vært helt frisk og rask helt til jeg bikka 12 uker. Først så streiker ryggen, som nu heldigvis er nogenlunde bra igjen, og i dag når jeg skulle skjære kjøtt så svartner alt rundt meg og beina svikter. Måtte bare slippe meg ned til gulvet og sitte der så jeg ikke svimer av. Klarer å kave meg til stua og på sofan, og der lå jeg par timer.
Trur jeg må ta meg et tur til legen for å sjekke om jeg har jernmangel, hadde det med gutten, men ikke så her ille.
Dagens syt! ;p

Synes også det høres ut som blodtryksfall, sikkert lurt å ta en tur til legen uansett, ikke noe kjekt å ha det sånn.
God bedring :)

Ja, eller btfall.. Har ikke tenkt på det engang.. Dooh! Er utdanna ambuarbeider, men når det er snakk om sykdom hos meg eller mine nærmeste så blir jeg helt grønn og skjønner ikke fag i det hele tatt..
Trur jeg ska ringe til legen fortest mulig.
Tusen takk for både tips og god bedring hilsninger! :)

Jeg sliter med lavt blodtrykk når jeg går gravid, må passe på. Vær forsiktig og hør på kroppen. Lurt å ta en tur til legen ja.

Jeg har alltid hatt lavt bt og aldri vært plaget med hverken svimmelhet eller noe annet. Men det er sikkert litt anderledes nå når jeg er gravid. Skal ringe legen i morgen! :)

Back
Topp