Min fantastiske svigermor!!

Ariada88

Glad i forumet
Svigermor er bare helt fantastisk altså!! På onsdag var vi på shopping, kjøpte madrass til veslegutten og litt sånn. Var innom på KID da, måtte bare titte litt på de gardinene de hadde til 49,- per lengde. hadde litt lyst på nye gardiner til våren. Så jeg kjøpte meg 6 lengder, pluss to nye sofaputer. Så da sa min svigermor at det skulle vi få fra hu, fordi hu hadde akkurat kjøpt nye gardiner til bror til sambo [:)] Jeg fant ikke noen fine gardinsnorer til å henge de opp med da..

Så dagen etter ringte hu, og sa at hu kunne kjøpe en lengde til, og sy gardinbånd av den! Kjempe!! [:D]

I dag kom hu for å vaske hos oss.. Hu vaska vinduer, og hengte opp de nye gardinene. hadde i tillegg med seg en duk og en løper hu sydde av restene av den ene gardinlengden, en ny duk, sånn man bare tørker av med klut. Og hu hadde kjøpt med to blomster til oss!
Og så vaska hu senga til veslegutten, barnerommet, kontoret, lekerommet, stua, spisestua og gangen! Og satte på og hengte opp en klesvask før hu dro hjem. [:D][:D][:D] Så nå er huset ryddig, renvasket og vi har fått pynta skikkelig! [:D]

Hu lova å komme å ta en enda grundigere vask mens jeg er på sjukehuset..
Jeg har vært skikkelig heldig når det gjelder svigermor altså! [:D][:D][:D]

Så godt da[:D] Herlig når det er sånn[;)]

Å jøssenam, og jeg som trodde min svigermor var snill!![:D] Det var litt av ei dame.

Det hørtes fantastisk ut!! Så godt at du har en svigermor som kan gjøre ting for deg nå når du må ta det med ro!

Det hørtes deilig ut. Mye nytt dere har fått dere også.

Så herlig - da har du nok en svigermor som er godt fornøyd med svigerdatteren sin tenker jeg! Så greit å få gjort slikt når man ikke får lov å gjøre noe særlig selv... litt lettere å ta det med ro da

Så deilig og snilt!! Nyt det[;)]

Så heldig du er - det må være deilig å få så god hjelp[:)]

Ja, jeg har vært kjempeheldig med svigermor! [:D][:D] Føler jeg kan prate med hu om alt, er kjempegreit. Og vi har endel like interesser også, som jeg ikke deler med min mor, så vi har noe felles der også [:)]

Vi skulle få nye dyner av hu også, men hu hadde ikke fått kjøpt det nå [:)] Hu ordner opp for oss[:)]

Sånn er min svigermor også, jeg bare elsker henne!!!!

Dessverre bor hun veldig langt unna......[&o]

Det er kjett da... Min svigermor bor på samme plass som oss, så det er veldig greit. [:)] Har samla store deler av familien rundt her, syns det er veldig greit [:)] Men sånn blir det jo når man finner seg en sambygding til kjææreste også.. [;)]

Back
Topp