Ariada88
Glad i forumet
Svigermor er bare helt fantastisk altså!! På onsdag var vi på shopping, kjøpte madrass til veslegutten og litt sånn. Var innom på KID da, måtte bare titte litt på de gardinene de hadde til 49,- per lengde. hadde litt lyst på nye gardiner til våren. Så jeg kjøpte meg 6 lengder, pluss to nye sofaputer. Så da sa min svigermor at det skulle vi få fra hu, fordi hu hadde akkurat kjøpt nye gardiner til bror til sambo [:)] Jeg fant ikke noen fine gardinsnorer til å henge de opp med da..
Så dagen etter ringte hu, og sa at hu kunne kjøpe en lengde til, og sy gardinbånd av den! Kjempe!! [:D]
I dag kom hu for å vaske hos oss.. Hu vaska vinduer, og hengte opp de nye gardinene. hadde i tillegg med seg en duk og en løper hu sydde av restene av den ene gardinlengden, en ny duk, sånn man bare tørker av med klut. Og hu hadde kjøpt med to blomster til oss!
Og så vaska hu senga til veslegutten, barnerommet, kontoret, lekerommet, stua, spisestua og gangen! Og satte på og hengte opp en klesvask før hu dro hjem. [:D][:D][:D] Så nå er huset ryddig, renvasket og vi har fått pynta skikkelig! [:D]
Hu lova å komme å ta en enda grundigere vask mens jeg er på sjukehuset..
Jeg har vært skikkelig heldig når det gjelder svigermor altså! [:D][:D][:D]
Så dagen etter ringte hu, og sa at hu kunne kjøpe en lengde til, og sy gardinbånd av den! Kjempe!! [:D]
I dag kom hu for å vaske hos oss.. Hu vaska vinduer, og hengte opp de nye gardinene. hadde i tillegg med seg en duk og en løper hu sydde av restene av den ene gardinlengden, en ny duk, sånn man bare tørker av med klut. Og hu hadde kjøpt med to blomster til oss!
Og så vaska hu senga til veslegutten, barnerommet, kontoret, lekerommet, stua, spisestua og gangen! Og satte på og hengte opp en klesvask før hu dro hjem. [:D][:D][:D] Så nå er huset ryddig, renvasket og vi har fått pynta skikkelig! [:D]
Hu lova å komme å ta en enda grundigere vask mens jeg er på sjukehuset..
Jeg har vært skikkelig heldig når det gjelder svigermor altså! [:D][:D][:D]