Min fantastiske hjemmefødsel :)

Det hørtes ut som en fantastisk fødsel! Gratulerer så mye! :)

Respekt! Jeg hadde aldri turt å føde hjemme eller uten smertestillende.. Nydelig vakker fødselshistorie da<3

Tusen takk :)
Jeg fikk nr 1 på sykehus og hadde epidural (som heller funka dårlig) pluss drypp.
Smerteopplevelsen (og opplevelsen generelt) var mye bedre denne gangen :) Kroppen jobba utrolig mye bedre når jeg var hjemme og avslappa! Men så er jeg lite glad i sykehus. blir stressa og får prestasjonsangst :p
Hjemmefødsel kan virkelig anbefales for de som lurer på om de vil :)

Tusen takk :)
Jeg fikk nr 1 på sykehus og hadde epidural (som heller funka dårlig) pluss drypp.
Smerteopplevelsen (og opplevelsen generelt) var mye bedre denne gangen :) Kroppen jobba utrolig mye bedre når jeg var hjemme og avslappa! Men så er jeg lite glad i sykehus. blir stressa og får prestasjonsangst :p
Hjemmefødsel kan virkelig anbefales for de som lurer på om de vil :)
Jeg fikk epidural som fungerte superbra:-) Også hadde jeg en skrekkfødsel første gang, så jeg følte meg veldig trygg og ivaretatt på sykehuset;-)

Men synes du er veldig heldig som fikk det sånn du ville:-) Ingenting er bedre:-)

Jeg fikk epidural som fungerte superbra:) Også hadde jeg en skrekkfødsel første gang, så jeg følte meg veldig trygg og ivaretatt på sykehuset;-)

Men synes du er veldig heldig som fikk det sånn du ville:) Ingenting er bedre:)

Det viktigste er at man velger det som føles riktig for en selv :) bra du følte deg ivaretatt på sykehuset! det gjorde ikke jeg :p

Det viktigste er at man velger det som føles riktig for en selv :) bra du følte deg ivaretatt på sykehuset! det gjorde ikke jeg :p
Det gjorde ikke jeg heller sist, men det skrev jeg om i fødebrevet så jeg ble nesten tatt for godt vare på;-)

Back
Topp