Min fantastiske datter <3

Attpåklatt1

Glad i forumet
Maisløyfene 2024
Må bare skryte litt av den kommende storesøster på 3 år. Jeg er superdårlig og kaster opp flere ganger til dagen, men har hittil klart å holde det litt skjult for henne. Men i dag kom hun ut på badet når jeg hang over skålen. Så spør hun meg om jeg er dårlig, og jeg svarer at jeg må kaste opp litt. Så setter hun seg bak meg, drar opp genseren min bak og begynner å stryke meg på ryggen med håret på Barbien hun har i hånden. Og mens jeg holder på på det værste så sitter hun og skryter av meg og godsnakker med meg. "Flinke du e Mamma" "Det e snart ferdi no" "Ååå du e så flinke jenta" "Eg skal trykke på ryggen din eg" :love7

Å herlighet hvor skjønn hun er med deg <3

<3

Åååh, de er så utrolig gode de små <3

Ååå hvor skjønn!!

Så skjønt:) De kan være så utrolig nydelige i den alderen:)

*Snufs* Du må jo ikke fortelle sånne herlige historier på et hormonforum! :) Så skjønt.

hehe sorry! :happy7 Hun får visst med seg mer enn vi tror her. Etter at hun hadde tisset på do i dag så dro hun buksen godt over navlen så høyt som buksen gikk og sa: "Se Mamma, no har eg sånn høy bukse som du har". hehe Har jo tydeligvis fått med seg at jeg har kjøpt meg mammabukse... Tydeligvis ingen hemmeligheter her hjemme! :happy090 Fikk også nytt besøk på badet seinere i kveld. Rett før leggetiden hennes så måtte jeg inn for ny runde over skålen. Etter at jeg har slengt baderomsdøren igjen bak meg så hører jeg hun roper: "Eg kommer Mamma! Skal hjelpe deg eg!" Og inn kom Gullemor og holder meg på ryggen igjen. Da jeg var ferdig så ser hun på meg og sier: "Sant du har baby i magen Mamma?" Ble litt satt ut for vi har ikke sagt noe til henne... Hadde jo tenkt å vente til etter ordinær ultralyd.

Nåååh så søt da! Heilt fantastisk :-) Blir jo heilt rørt her :-)
Utrolig hvor mye de kan få med seg. Er jo ganske utrolig at hun har skjønt det. Noen må jo ha snakket om kvalme og baby i magen i barnehagen eller noe sånt. Hvis hun ikke har overhørt dere.

Back
Topp