Ja da var første kontroll unnagjort....
Sitter her oppslukt i mine tanker.
Jeg er virkelig GRAVID. Hihi.
Det er liksom mer virkelig nå når jeg har hatt den første kontrollen.
Helsekortet er fylt ut.
Men jeg fikk det ikke med meg??
Mener jeg hadde det selv de andre gangene.
Kanskje jeg får det neste kontroll, siden jeg var så tidlig nå??
Jeg har fått med meg bøkene "Gravid igjen" og "Svangerskaps boken 2010/2011" (han hadde ikke fått nyere, men det gjør ikke noe, er jo bare reklamen som er gammel. Den trenger jeg ikke :) )
Vi fikk pratet litt om hvordan de andre svangerskapene var og hva jeg forventet og kunne forvente denne gangen.
Det ble mye info på en gang.
Og glemte jo å spør om flere ting. Men det er ikke så viktig at det ikke kan vente til neste gang som er om en mnd :)
Så jenter:
HUSK Å SKRIVE NED ALT DERE VIL SPØR OM FØR DERE KOMMER PÅ FØRSTE KONTROLLEN OG TA MED HUSKELISTA
DET KAN OGSÅ VÆRE LURT Å HA MED PENN OG PAPIR Å SKRIVE NED DET LEGEN SIER.....
Ellers var det en gyn.undersøkelse der det ble tatt div prøver.
Jeg fikk også svar på hvorfor jeg blør så lett, men nå husker jeg jo ikke hva han kaldte det.... Noe som lå ekstra langt ut foran livmortappen...
Jaja, jeg SKAL huske liste og penn med neste gang.
Kommer til å ringe i morgen og mase litt. Hihi
Jeg ba ikke om tidlig UL....
Jeg og mannen har snakket om det og er enige om at det er jo ikke så mye annet enn en "reke" å se...
Jeg føler meg mye roligere og tryggere nå på at jeg virkelig er gravid, og at dette kommer til å gå bra :)
Jeg kan jo alltids ringe og be om det om vi ombestemmer oss :)
Sitter her oppslukt i mine tanker.
Jeg er virkelig GRAVID. Hihi.
Det er liksom mer virkelig nå når jeg har hatt den første kontrollen.
Helsekortet er fylt ut.
Men jeg fikk det ikke med meg??
Mener jeg hadde det selv de andre gangene.
Kanskje jeg får det neste kontroll, siden jeg var så tidlig nå??
Jeg har fått med meg bøkene "Gravid igjen" og "Svangerskaps boken 2010/2011" (han hadde ikke fått nyere, men det gjør ikke noe, er jo bare reklamen som er gammel. Den trenger jeg ikke :) )
Vi fikk pratet litt om hvordan de andre svangerskapene var og hva jeg forventet og kunne forvente denne gangen.
Det ble mye info på en gang.
Og glemte jo å spør om flere ting. Men det er ikke så viktig at det ikke kan vente til neste gang som er om en mnd :)
Så jenter:
HUSK Å SKRIVE NED ALT DERE VIL SPØR OM FØR DERE KOMMER PÅ FØRSTE KONTROLLEN OG TA MED HUSKELISTA
DET KAN OGSÅ VÆRE LURT Å HA MED PENN OG PAPIR Å SKRIVE NED DET LEGEN SIER.....
Ellers var det en gyn.undersøkelse der det ble tatt div prøver.
Jeg fikk også svar på hvorfor jeg blør så lett, men nå husker jeg jo ikke hva han kaldte det.... Noe som lå ekstra langt ut foran livmortappen...
Jaja, jeg SKAL huske liste og penn med neste gang.
Kommer til å ringe i morgen og mase litt. Hihi
Jeg ba ikke om tidlig UL....
Jeg og mannen har snakket om det og er enige om at det er jo ikke så mye annet enn en "reke" å se...
Jeg føler meg mye roligere og tryggere nå på at jeg virkelig er gravid, og at dette kommer til å gå bra :)
Jeg kan jo alltids ringe og be om det om vi ombestemmer oss :)