Min første sko?

Poten

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Hvilken sko syns du er bra for "min første sko"?

Vintersko, innesko og hverdagssko.

Hun kan ikke gå enda, går kun når hun støtter seg til ting. De i barnehagen vil hun skal ha utesko (har kun sånne poser nå, aldri prøvd de før).

Hun er 11mnd.

Vi har brukt stonz til mellomste,han gikk lenge med sine. Har begynt å bruke døm til minsten også. Vært veldig fornøyd med døm!

Det er Stonez lignende jeg har. Hun har akuurat begynt i barnehagen, så har ikke vært ute enda i dette type vær. Jeg har hørt at kan de ikke gå, så skal de ikke bruke sko. Men de i denne barnehagen gjør visst det så jeg. Vet ikke hva jeg skal velge....

Brukte bare stonze eg og på min :)
på denne årstiden hadde eg hatt ullsokker i tror eg

iselinn88 skrev:
Det er Stonez lignende jeg har. Hun har akuurat begynt i barnehagen, så har ikke vært ute enda i dette type vær. Jeg har hørt at kan de ikke gå, så skal de ikke bruke sko. Men de i denne barnehagen gjør visst det så jeg. Vet ikke hva jeg skal velge....

D annbefales å ikke bruke sko. så jeg hadde valgt til mine barn d jeg føler er riktig så får heller bhg si hva døm vil!

De første "skoene" til tassen var vottesokker fra Reima. Barnehagen her prøvde seg også på at han trengte vanlige sko, før han hadde begynt å gå. Jeg ga bare klar beskjed om at han fikk sko når han begynte å gå, og da respekterte de det.
Stå på ditt, du. :)

Back
Topp