Min første ordentlige LO

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Mulig bildet er dårlig, har jo ikke scanner, men dere ser jo sånn høvelig.
Dette er gamle bilder av meg, sånne fra den tida man fikk et stort bilde og to små av hver.

Og så lurer jeg på en ting:
Hvordan fester dere småpynt?
Sånn som bokstavene her, har kjøpt en quickcuts, og dette var første gang jeg brukte den da. Endte med at jeg brukte karlsons lim av mangel på noe annet, men må vel investere i noe enklere og mer papirvennlig.

min limpenn heter (merket) SAKURA Pinpoint roller Quickie Glue. Blå hvit og rosa design.

Takk skal dere ha [:)]
Man må jo begynne et sted [8D]
Sitter på hobbykroken nå, har egentlig ikke råd til å bestille noe særlig, men ender vel opp med den sakura-pennen [:)]

LO`en var kjempefin [:D]

Til liming bruker jeg limpenn (zig - 2 way glue, tror de har den på bikuben hvis jeg ikke tar feil), wackytac`s (limdotter) eller en eller annen dobbelsidig roller ( easymounter på ting som virkelig skal sitte - på ark og store ting har jeg kjøpt en på biltema til 10 kron..hehe..funker bra den altså[8D])

ORIGINAL: Asil

ORIGINAL: toneany

Mulig bildet er dårlig, har jo ikke scanner, men dere ser jo sånn høvelig.
Dette er gamle bilder av meg, sånne fra den tida man fikk et stort bilde og to små av hver.

Og så lurer jeg på en ting:
Hvordan fester dere småpynt?
Sånn som bokstavene her, har kjøpt en quickcuts, og dette var første gang jeg brukte den da. Endte med at jeg brukte karlsons lim av mangel på noe annet, men må vel investere i noe enklere og mer papirvennlig.

Nå følte jeg meg plutselig 100 år eldre! [8D][:D][:D][:D]
Var sååå stas å bestille framkalling med de to ekstrabildene, for da hadde man ekstrabilder å dille til Pusurdagboka med.. [:D]

Bruker også limpenn, til bildene bruker jeg helt ordinære limputer (fås billigst på Nille såvidt jeg vet, Scotch eller hva merket er). Ellers er jeg stor fan av såkalte glue dots, for å feste ting som ikke er flate bak, eller om jeg vil at noe skal så ut fra bakgrunnen..

Synes du er godt igang, jeg! Fortsetter det sånn blir det masse fine LOer fra deg å se! [:)]

Hehe, jeg savner dagboktida [:D]
Tror jeg må begynne å ha a-plan, bare for å dille i og skrive lister og sånt i, og av og til når noe spesielt må dokumenteres.

Jeg har to søte smådingser som heter dot and go, ellernoesånt, som er små blanke limdotter på rull. Har brukt disse på omtrent alt jeg har festet nå, for de sitter godt og var lette å bruke.
Lagde noen LO-er til i går, men en er ikke ferdig, mangler en stor blomst ellerno som pynt. Blir fint å få gammelbildene mine pent i et album, og det er jo viktig øving til  babyalbumet, pluss at mamma har hyret meg til å lage bryllupsalbum når hun gifter seg neste sommer[:)]

Back
Topp