Min første mammabukse...

markrete

Glad i forumet
Gresskarfrøene2023
Kommer ikke inn i ei eneste bukse eller shorts nå jeg, så jeg har allerede vært på H&M å kjøpt meg en svart jeans.. mammabukse-jeans! Utrolig behagelig, men syns det var veldig vanskelig å finne noe i det hele tatt! Flere som har måttet kjøpe? Hvor handler dere?

Jeg har kjøpt 2 bukser og en knebukse på hm. Syns de var litt stor i størrelsen, men kan vel ha de lenge da ;) har bare brukt gravidbukse en dag for noen av buksene mine passer enda og da bruker jeg heller de:) fikk to til i posten igår, håper de passer!

Har ikke tatt frem gravidklærene mine enda! Har litt liggende fra forrige svangerskap! Fant en butikk i køben der de solgte en del fine mammaklær! Så handlet der forrige gang! :)

Jeg kastet alle mine mammaklær etter sist gang. Da var jeg så lei at jeg hadde brent dem om jeg fikk sjansen:(

Jeg har vært og kikka litt etter mammatøy nå, men det er jo om mulig ENDA dårligere utvalg nå enn før, helt krise:/

jeg har kjøpt en del på hm :) de har mye utvalg, men dessverre ikke så mye i xs som jeg bruker, mye av s er for stort... har fått kul på magen og min vanlige bukser går ikke igjen, men har funnet 3 bukser og noen topper :) :)

Jeg abefaler svangerskapet og den kule mage hvis du bor i nærheten av Oslo. Vero Moda på nordbysenteret på Svinesund hadde også litt (ikke mye, men fine klær) for ca to år siden. Jeg kommer til å sjekke der denne gangen også. Ellers har hm ved siden av Oslo city stort utvalg i forhold til de fleste andre butikker. Har hørt positive ting om mammaklærne til polarn og pyret også.

Back
Topp