Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når jeg så oppskriften så holdt jeg på å miste mottet.Næmen så fin daflinke dere er så kan slikt. . Jeg kan strikke uten problemer (helt enkle ting), men ikke nok tolmodighet dessverre
![]()
Tusen takkKjempefin
Finn deg en babydukke eks. Babyborndet har jeg brukt når jeg hekler luer
![]()
Den ble kjempefin!!!
Og du er nybegynner? Ser ut som du har strikket lenge! Flink!
Kan jeg spørre om du/dere vil dele oppskriften? Eller kan den kjøpes noe sted? Den var jo kjempefin med de øreklaffene på!![]()
Jeg begynte med et babyteppe som var veldig enkelt.Den var kjempefin!!!!så flink du er! Har veldig lyst til å strikke, men kommer meg ikke i gang... Kan man starte med en slik lue, eller bør jeg begynne med teppe el lignende?
Til lua har jeg brukt 2.50mm liten rundpinne og 2.50mm vanlige pinner på øreklaffene.Vrang og rett ja... På barneskolen gjorde jeg vel detfår kjøpe litt garn og noen pinner, så får jeg ta en YouTube opplæring
noen forslag til hvilke pinner jeg bør kjøpe? Er så mange forskjellige størrelser!
Ja det synes jeg du skal prøveSå fin
Kanskje jeg skal ta meg en you tube opplæring og prøve meg på et teppe??det må jeg vel klare?