Min første LO

lenemor

Forumet er livet
... min første LO ble en dobbel.. og jeg måtte også prøve meg på mine første PP.

I det store eplet på side en står det "eplet faller ikke langt fra stammen"
i eplet på side to står det "-på et familietre"

Føler selv at noe mangler, men vet ikke helt hva - har lyst å tegne en sort ramme rundt bildene, men tror det blir stygt og ujevnt på grunn av strukturen i kartongen.... samme med en ramme rundt hele arket...

Noen som har forslag??

mange som kikker og ingen som sier noe....?? Trodde ikke at de var sååå dårlige [&o]

Ja, jeg har limt dessverre... men jeg kan kanskje løfte av bildene igjen og ta kant rundt som du sier...  får se litt til på dne

Johanna og jeg kommer nok nedover igjen i løpet av våren, men vet ikke når. Håper å få litt mer tid neste gang, og da skal vi nok få tatt en tur ut me deg og Malin tenker jeg!

synes den var kjempefin![:)]
Har ikke våget å røve meg på PP enda jeg[8|][:-][:D]

oj, så stilig de var da..[:D]

Synes den(de) var flott jeg![:D]

Og forresten, om det er bazzill du har brukt så er det ikke noe problem å feks. tegne rundt. Blir ikke ujevnt i strukturen[:)] (jeg har prøvd mange ganger på et testark før jeg stola på at det gikk greit, og resultatet ble bra[:D])

Synst dei var fine eg..
Eg sjølv ville hatt ei øveskrift på den første LO en..
Der under eplet og bortover om du skjønner..

Td mitt første møte...[:)]

Synes de var skikkelig fine jeg! [:D]
Likte eple ideen veldig godt!

Overskrift ja.... tenkte det holdt med den teksten i eplene jeg... det er jo et familietre (som det står i ene eplet), hvor Johanna er det siste eplet på stammen... derfor epler og blader altså.

Jeg får kikke litt til.. jeg kan også tegne sort kant på den røde rammen rundt bildene, sånn som jeg har på bladene og eplene...

Back
Topp