Min første insemenering

blomst3

Blir kjent med forumet
Hei alle sammen. Etter å ha prøvd i halvannet år skal vi øyeblikk ha vår første insemenering. Jeg har hatt to SA og Vi er blitt uredet å ingenting er galt verken med meg eller mannen. Så nå skal vi se om det kanskje klaffer med en insemenering. Noen som har erfaring med dette? Håper jo selvsagt at det klaffer på første forsøk men sjangsen er vel relativt liten for d.... Håper på noen solskinnshistorier ;)

Jeg har ingen erfaring, men vil ønske deg lykke til :)

Ingen erfaring, men lykke til :D Håper det er det som skal til!

Sent from my iPhone using BV Forum

Ingen erfaring , masse lykke til

Jeg håper dere får det til på første forsøk!! Det er jammen godt å komme seg inn i et system der man får hjelp:) Med tanke på sjanse, så er det vel som alle andre metoder at det er ca. 30% sjanse på første forsøk og 50% på andre forsøk:) For oss som lever i håpet er jo dette fantastiske odds!! Jeg heier på dere:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har naa nettopp hatt inseminering nr. 2, spent paa om det klaffer denne gangen :) (Her er jeg frisk, men mannen har noe redusert spermkvalitet ift. mobilitet)

Sjansen er ca 15-20% dersom begge er friske, men oeker ikke med antall forsoek dessverre :( Dersom du bruker stimulering og har flere klare follikler, saa maa du belage deg paa kraftige eggloesningssmerter paa inseminasjonsdagen, men insemineringen i seg selv skal ikke gi smerter. Kan vaere litt ubehagelig akkurat mens det staar paa, men det er fort over :)

Masse lykke til! :)

Hei :-) lurer veldig på om dere har fått det til? Jeg har en del erfaring med inseminasjon ;-) jeg ble inseminert for noen år siden og jeg ble gravid på første forsøket :-) vi har ei nydelig flott lita jente på 2,5 år og i morgen blir det ny sykehustur. Søskenforsøk. Kjempe spennende. Har tatt pergotime i 5 dager så begynte jeg med hormonsprøyter. Lykke til til dere ihvertfall :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp