Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lindaen
Synes den var kjempe fin! Men på det største bildet, har du trekt det slik at hun er blitt litt smal i ansiktet eller skal det være sånn?
ORIGINAL: Stinemor
Synes den var kjempe fin! Men på det største bildet, har du trekt det slik at hun er blitt litt smal i ansiktet eller skal det være sånn?
Hihi..nei, tror nok det er jeg som har ødelagt det..måtte inn og se på orginalbildet..og der var hun god og rund i ansiktet[:D] *må huske og fikse på*[:D]
ORIGINAL: Stinemor
Hihi..nei, tror nok det er jeg som har ødelagt det..måtte inn og se på orginalbildet..og der var hun god og rund i ansiktet[:D] *må huske og fikse på*[:D]
Åkei.. Det er photoshop du bruker? Da trykker du ctrl + t, og holder inne shift mens du trekker i hjørnene på bildet.. Da holder bildet sine rette proposjoner!
ORIGINAL: *T@r@nit@'s øyesten*
dn var vakker, åssen får man div rammer rundt og sånt???
ORIGINAL: *T@r@nit@'s øyesten*
dn var vakker, åssen får man div rammer rundt og sånt???
Rammer = Stroke.. Det finner du ved å høyreklikke på det layere du skal ha stroke rundt, i layerspaletten.. Så justerer du farge og størrelse etter eget ønske.. Vil råde deg til å legge stroken "inside" for da slipper du avrunda hjørner.. Også la jeg merke til bindersen din på den scrappen du har som signatur.. Du må huske å "feste" bindersen.. Nå ligger den jo bare oppå å det er ikke særlig realistisk[8D] Da snur du bindersen rett vei, også visker du ut det av bindersen skal ligge under bildet.. Sånn at bindersen holder bildet fast.. Om du ser på mine scrap så ser du mange eksempler på hva jeg mener[:)] Håper det var greit at jeg sa det, og unnskyld for trådkuppingen[;)]