Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husker du hva den heter?? Jeg også syntes det er så mange fine.. Men vet ikke om jeg vil gå for en enkel en, eller en som er skikkelig utfyllende.. Man må jo ha tid og energi til å fylle den ut ogsåHar sett på så mangen at eg går gal! For stort utvalgDei har ei på Norlie som er veldig organisert og ser veeeeldig praktisk ut, men blir sååååå usikker for det finnes så mange fine...
Husker du hva den heter?? Jeg også syntes det er så mange fine.. Men vet ikke om jeg vil gå for en enkel en, eller en som er skikkelig utfyllende.. Man må jo ha tid og energi til å fylle den ut ogsåHar sett på så mangen at eg går gal! For stort utvalgDei har ei på Norlie som er veldig organisert og ser veeeeldig praktisk ut, men blir sååååå usikker for det finnes så mange fine...
Jeg har så lyst på lik den jeg fikk selv som baby! De gode gammeldagse i A4 størrelse hvor man limer inn bilder på slutten av albumet og det er tynne gjennomsiktige hvite ark mellom hver bildeside.. noen som har sett disse noen steder??
Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014
Den har jeg ikke sett førVi har kjøpt denne
Syns den var enkel og grei, samtidig som den ikke manglet noeventer tredjemann, så kan ikke ha en bok som er for avansert ;-)
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Den har jeg ikke sett førhvor handlet dere den?
Jeg har også den blåJeg har fått disse to i gave! Har beholdt den blå og byttet den andre! Den jeg byttet har de på Sprell og Designtorget vet jeg! Den jeg beholdt er en stor bok! Vis vedlegget 48443Vis vedlegget 48444
Jeg har fått disse to i gave! Har beholdt den blå og byttet den andre! Den jeg byttet har de på Sprell og Designtorget vet jeg! Den jeg beholdt er en stor bok! Vis vedlegget 48443Vis vedlegget 48444
Den blå syntes jeg ser så fin ut. Bare sett den på Google søk. Ikke sett i butikken eller fått opp hvor den selges. Den andre er mer morsom/anderledes med litt enklere utfylling vel?Jeg har fått disse to i gave! Har beholdt den blå og byttet den andre! Den jeg byttet har de på Sprell og Designtorget vet jeg! Den jeg beholdt er en stor bok! Vis vedlegget 48443Vis vedlegget 48444