Min første bok

Nusse84

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Noen som har noen tips til "min første bok"? Slik man fyller ut de første året/årene?? Syntes det er vanskelig å finne en jeg virkelig faller for...

Har sett på så mangen at eg går gal! For stort utvalg :P Dei har ei på Norlie som er veldig organisert og ser veeeeldig praktisk ut, men blir sååååå usikker for det finnes så mange fine...

Har sett på så mangen at eg går gal! For stort utvalg :p Dei har ei på Norlie som er veldig organisert og ser veeeeldig praktisk ut, men blir sååååå usikker for det finnes så mange fine...
Husker du hva den heter?? Jeg også syntes det er så mange fine.. Men vet ikke om jeg vil gå for en enkel en, eller en som er skikkelig utfyllende.. Man må jo ha tid og energi til å fylle den ut også:)

Har sett på så mangen at eg går gal! For stort utvalg :p Dei har ei på Norlie som er veldig organisert og ser veeeeldig praktisk ut, men blir sååååå usikker for det finnes så mange fine...
Husker du hva den heter?? Jeg også syntes det er så mange fine.. Men vet ikke om jeg vil gå for en enkel en, eller en som er skikkelig utfyllende.. Man må jo ha tid og energi til å fylle den ut også:)

Skal finna det ut :) Kjøpte den til ei vennine og spørt om hennas meining + navnet på boka :)

"da jeg var liten" ImageUploadedByBV Forum1390764085.363444.jpg
Vennina mi er veldig fornøyd, sjølv om ho var dårleg til å fylla ut :P

Ja den har jeg sett litt på:) Men virker ganske omfattende.. Veldig fin og delikat da:)

Jeg har så lyst på lik den jeg fikk selv som baby! De gode gammeldagse i A4 størrelse hvor man limer inn bilder på slutten av albumet og det er tynne gjennomsiktige hvite ark mellom hver bildeside.. noen som har sett disse noen steder??

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014

Jeg har så lyst på lik den jeg fikk selv som baby! De gode gammeldagse i A4 størrelse hvor man limer inn bilder på slutten av albumet og det er tynne gjennomsiktige hvite ark mellom hver bildeside.. noen som har sett disse noen steder??

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014

Trur faktisk eg har sett nokon slike enkle utgaver på Norli. (Mulig dei/den var litt mindre enn A4) Hugsar ikkje om det sto noko spesielt på fronten, men var noko ala det du beskriver.
No når eg vart gravid fekk eg mi bok av mamma, og er av den typen. Står vel "Mitt første album" på eller noko.

Vi har kjøpt denne
Syns den var enkel og grei, samtidig som den ikke manglet noe :-) venter tredjemann, så kan ikke ha en bok som er for avansert ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1390807447980.jpg
    1390807447980.jpg
    42,3 KB · Visninger: 48
Vi har kjøpt denne
Syns den var enkel og grei, samtidig som den ikke manglet noe :) venter tredjemann, så kan ikke ha en bok som er for avansert ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Den har jeg ikke sett før :) hvor handlet dere den?

Jeg har også kjøpt inn "Da jeg var liten" :-) Har allerede fyllt flere sider med bilder :-) :-) Kjempeflott bok!

Jeg har fått disse to i gave! Har beholdt den blå og byttet den andre! Den jeg byttet har de på Sprell og Designtorget vet jeg! Den jeg beholdt er en stor bok! ImageUploadedByBV Forum1390816288.786537.jpgImageUploadedByBV Forum1390816302.033646.jpg

Jeg har bare kjøpt en svart enkelt album fra Ordning & reda og to fargerike penner. Synes det er så mye unødvendig å fylle ut i de "ferdig" bøkene.

Liker å være kreativ, men har ikke begynt enda! Haha.

Jeg har kjøpt en bok som heter "Da jeg var liten". Den er jeg veldig fornøyd med, den er delt opp i kapitler, etter hvert kapittel så er det et par tomme sider der du kan lime inn bilder. Det er også lommer i hvert kapittel som du kan legge bilder ect i. Har tatt bilder og skrevet om boken min på bloggen min:
http://www.familieprat.no/wordpress/giskesverden/2013/09/07/da-jeg-var-liten/

Back
Topp