Min første beebis :)

glede2012

Blir kjent med forumet
emoticon Hei hei :)

Testen min ble positiv i slutten av sept. Og vi er så glad , og håper at min lille holder seg fast :) emoticon

Så gøy!!!!!!  Gratulerer så mye!!!! Når har du termin?

Ja, jeg er veldig spendt nå.. :)
Jeg vet ikke enda når jeg har termin... venter på ett brev fra sykehuset om ultralyd :) så jeg gleder meg :) men har en følse at det er i juni en gang :)

såå spennende:)
Gratulerer såå mye med lille spiren<3 utrolig kjekt!!:)

emoticon  Tusen takk :) Dette som skjer inne her en helt nytt for meg å.. så prøver å sette meg litt inn i dette her er en utfordring :) Takker for alle svar jeg får :)

er helt nytt for meg og:P Men heldigvis er det noen erfarne her som kan gi råd og veilede litt:)

Gratulerer så mye! Utrolig spennende med første baby :) Er gravid for første gang selv også. Lærer noe nytt hver dag! Veldig kjekt å ha damene her inne med mye erfaring. Lykke til med rugingen fremover :)

Gratulerer med positiv test og bolle i ovnen:-). Her er det bare å spørre,så skal vi som har gjort dette før, svare så godt vi kan!

Tissetassen skrev:
Gratulerer med positiv test og bolle i ovnen:-). Her er det bare å spørre,så skal vi som har gjort dette før, svare så godt vi kan!

Har  nok mange spørsmål tenker jeg når vi kommer lengre ut i svangerskapet og symptomene kicker inn for fullt!! Da er det godt vi har noen som kan hjelpe :)

Takk :) Gratulerer til deg å :) Jeg er også veldig glad at det er mange som har erfaringer som gir ut litt info her.. og det er mye spørsmål å tanker som suser.. mye som skjer :) Og lykke til med rugingen med deg også :) dette blir spennende :)

Gratulerer så mye med aller første spiren.
Du har så mye å se frem til, og kan bare glede deg hele veien.
Håper du får et fint svangerskap.

Gratulerer så mye med spira!

Tusen takk  :)  jeg gleder meg nå.. :) hehe.. får jo så mye fine svar her, så man blir jo ekstar gira :) Ønsker deg en kjempe fin svangerskap også.. :)

Tissetassen skrev:

sign! samlet så har vi vel en del erfaring her tenker jeg! 

Gratulerer så masse

Du har masse koselig i vente, gled deg!!!

Tusen takk :) Jeg gleder meg så mye.. og nå er det ultralyden som jeg gleder meg veldig mye til :)

Back
Topp