Min fødselshistorie

bessa

Flørter med forumet
Bedre sent enn aldri[:)]

Der satt jeg da 3 dager før termin og tenkte at NÅ må jo noe snart starte. For jeg hadde jo fått førstemann 3 dager før. Med rier som startet 05 på morgenen. Og denne trodde jeg var enda større og nok ville ut tilig denne også... MEn ingen ting, blei nesten gal[:'(] Og kver morgen klokken hadde passert 06 så tenkte jeg at neida ikke noe idag heller[:(] Termindagen kom og gikk (11feb)[&o] Og det å gå over tia var jo helt forferdelig gikk jo på veggene, prøvde ALT av kjerringråd, men til ingen lykke[:@] Så 14feb. hadde jeg time hos Jordmor og blei strippa[:)] DAgen å kvelden gikk, men kjente som vanlig  ingen ting. Men da jeg skulle legge meg kjente jeg litt murrring i magen, noe som kjentes ut som rier[;)] yes endelig var noe pågang tenkte jeg.. Men slokna som en sol, og våknet kl 05 at mannen gikk på jobb. [:(] hvor var riene? Kjente ingen ting lenger[:(] Så deppa og trist var jeg... Å gikk opp på mitt vanlige dobesøk og tilbake for å sove vidre. MEN Plutselig kjente jeg noe, Joda der var det igjen, jeg fram med stoppeklokka og tok tia[8|] HAdde rier alt mellom 5-18 min. Men nå klarte jeg jallefall ikke sove mer[:)] Kl 0800 kom de tettere, og nå begynte jeg virkelig å kjenne dem. Kl 9 ringte jeg mannen[:D] Men sa han bare kunne vær på jobb en stund til. Men kl 10 kom han hjem, klarte ikke å konsentrere seg[:D] Kl ble elleve og nå var riene så sterke at jeg lå på sofaen å tenkte at det vist var en grund til hvorfor jeg ikke skulle blitt gravid flere ganger[:)] Mamma ringte å maste at nå måtte jeg komme meg avsted, men hører jeg på henne[;)]  så kl 12 var det på tia å komme seg avsted... Men var mest for jeg viste at jeg måtte ligge på den utrolig vonde senga hvor de måler hjerteslag og riene[:'(] Må jo ligge stille i 30 min da. Ble målt til 8 cm åpning nor jeg kom da,Men vannet var i veien sæ hadde jordmora tatt det kom jeg nok raskt opp i 9 cm mente hun. var virkelig på tia å komme seg avsted[:)] Så kom jeg meg inn på føden ca 13.30 Og nå var riene var helt grusomme å slapp aldri taket følte jeg[:o]  Prøvde å gå litt rundt for å få vannet til å gå og få større åpning. Men ble kjempekvalm og motte bare legge meg ned[:-] Og begynte og spy med rier samtidig. Helt grusomt var det[:(] Måtte spy en gang til og da kjente jeg plutselig at jeg måtte presse. Heldivis var ikke jordmora der da tenkte jeg, for det var vel tilig og presse nå... Men da hun kom inn rett etterpå fikk jeg enda en pressri, og da var det bare full fart. Hun sjekket meg og hadde 10 cm og barnet var på veg ut... Plutselig var rommet fullt av folk som gjorde istand til at barnet skulle komme[:)] Og mens jeg lå og presset kom vannet ut først helt i blæren, for dette var jo ikke tatt. Var litt ekkelt det ja[;)]  Men jag var i full gang og presset og følte ikke jeg fikk slappet av mellom pressrien før jeg kjente hode kom ut[:D] Og da var det bare 2 press til så kom poden ut kl 14.12   [:D] Og da han begynte og grine og ble lagt på magen min kom tårene til både meg og pappaen[:)] Han var jo bare helt fantastisk nydlig[:)] Men For en fart han kom ut i, 12 min pressrier hadde jeg får han kom ut... Jeg ble sydd 4 sting og gullet ble målt vasket og veid.        
4595 gr 57 cm og 37.5 i hode[:)]
En stor men perfekt gutt med både 10 fingre og 10 tær[:D]

Og da viste jeg hvorfor jeg hadde blitt gravid igjen[:)]

Fin historie å lese [:)] Må være deilig å komme inn med 8 cm åpning! Du var jammen god som klarte å være hjemme så lenge synes jeg [:)]

Kjempekos å lese historien din! bøyer meg i støvet for deg som har så god kontroll på detg selv at du tør være hjemme så lenge! må være  deilig å komme på sykehuset med så stor åpning![:D]

Back
Topp