Min fødselshistorie :)

oj, oj, oj for ein historie! Jammen bra det gjekk så bra som det tross alt gjorde! Håpat dette svangerskapet ditt går på skinner! Det fortjenar du meir enn noko anna!

Det var en sterk historie å lese. Tårene trillet, og smilet kom fram. Glad for at det gikk så bra med dere begge to til slutt! :)

Oi!! Rørende!! Blir ekstra fulgt opp denne ganga du da??

Oy, så dramatisk :s men så bra at alt gikk så utrolig bra! satt med våte øyner når eg las det :)

Sent from my U8860 using BV Forum mobile app

Oy, så dramatisk :s men så bra at alt gikk så utrolig bra! satt med våte øyner når eg las det :)

Sent from my U8860 using BV Forum mobile app

Tusen takk <3
Ja, det endte med en solskinnshistorie tross et dårlig utgangspunkt :)
Vi er så heldige! :)
Håper dette blir et svangerskap hvor vi får gå til termin og får en frisk baby. Ingenting er viktigere! Skal ta i mot alle normale svangerskapsplager med åpne armer og ikke klage en eneste dag på at magen er stor eller lignende. Det er virkelig en gave å gå gravid i 9 mnd. og til slutt få et friskt og velskapt barn <3

Der kom det mange tårer gitt. Utrolig sterk historie, men så bra at det gikk fint til slutt.

Gratulerer med nytt svangerskap :happy090

For en historie. Godt at det gikk bra :)

Åh så rørende historie!! <3 går ikke an å forestille seg hvor tøft det må ha vært!!!! Håper alt går bra denne gang!!!! <3

Kjære deg, for en historie!! Og for en herlig liten, tøff kar! Ble litt snufsing her også..

Tusen takk for at du deler! Du er virkelig en supermamma:)

Oi, så bra at alt gikk bra! Håper du får en "kjedelig" og udramatisk graviditet og fødsel denne gang :)

Back
Topp