Min fødselshistorie

Mamma2013

Gift med forumet
Vannet gikk fredag morgen 04.40, var inne på sjukehuset for kontroll og ble sendt hjem så lenge jeg ikke hadde rier. Dro og shoppa litt før vi dro hjem, satt å spilte tvspill til kl ble 22 så gikk jeg og la meg, våknet av regelmessige vondter rundt kl 1, men var jo ikke så vondt at jeg ikke klarte å prate så prøvde å sove igjen. Våknet litt senere av at det kjentes ut som jeg måtte presse, ringte så føden og fikk beskjed om å komme inn for sjekk. Kom på sjukehuset rundt halv 3, ble lagt til ctg og sjekket åpning, der var det full åpning. Kjente pressriene kom, men var så lenge mellom hver så fikk litt drypp, det fikk litt fortgang på ting og 05.42 var hu ute, vår lille perfekte prinsesse :)
Fikk ingen smertelindring ettersom jeg hadde kommet så langt inn i fødsel når vi ankom sjukehuset.
Ble så sjekket for rifter, men hadde ingen :)
Jeg vil kalle det for en drømmefødsel, syns nesten ikke at det gjorde vondt en gang, kjente det svei litt når hodet kom ut, men ellers så var det ganske greit :)
2780g, 47cm lang og hodeomkrets på 32cm :)

Gratulerer så mye! Høres ut som en flott fødsel. :)

Hurra:-) Den fødselen skulle jeg gjerne ha kopiert;-) Så godt å lese at de aller fleste blir fornøyd med fødselen:-)

Så flott at du hadde en så fin fødsel :) Gratulerer så mye :)

Back
Topp