Min fødselshistorie

therese*

Elsker forumet
Her kommer link til min litt kalde fødsel om noen vil lese [:D]

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=23947181

Takk for alle gratulasjoner. Og marie: Jeg trodde faktisk jeg var litt tidlig ute denne gangen.... men så feil kan man ta[:D]

herregud! [:D][:o] hihiih, jeg må le assa! man tror man er ganske trygg når man bor så nærme sykehuset, men der kan man ta feil altså [:D] [;)]
så utrolig kul historie når alt faktisk gikk veldig bra! [:D] stod du i "doggy" og fødte? [8D][:D] hva med naboer, så dem noe? var du brølende fødende eller stille fødende? [:D]

gratulerer så mye med det nye familiemedlemmet!! [:D][:D]

ORIGINAL: 3xS

herregud! [:D][:o] hihiih, jeg må le assa! man tror man er ganske trygg når man bor så nærme sykehuset, men der kan man ta feil altså [:D] [;)]
så utrolig kul historie når alt faktisk gikk veldig bra! [:D] stod du i "doggy" og fødte? [8D][:D] hva med naboer, så dem noe? var du brølende fødende eller stille fødende? [:D]

hahaha ja føda i doggy delux Håper ikke naboer har sett noe- sånnsett er det flaks at det var midt på natta... Om ikke tror jeg at jeg måtte ha flytta altså.. haha.

Heldigvis er jeg en helt stille fødende- sier absolutt ingenting og går helt inn i meg selv- så drar ikke til meg så mye oppmerksomhet der hvertfall

ORIGINAL: therese*

hahaha ja føda i doggy delux Håper ikke naboer har sett noe- sånnsett er det flaks at det var midt på natta... Om ikke tror jeg at jeg måtte ha flytta altså.. haha.

Heldigvis er jeg en helt stille fødende- sier absolutt ingenting og går helt inn i meg selv- så drar ikke til meg så mye oppmerksomhet der hvertfall

haha, tipper samboern din kommer til å få seg noen flashbacks neste gang han skal ta deg i doggy [8D][:D][;)]

så du hadde lagt til bilder der nå, utroooolig nydelig liten bebis [:D] og herlig søskenkjærlighet-bilde!

utroooolig

ORIGINAL: therese*

hahaha ja føda i doggy delux [8D] Håper ikke naboer har sett noe- sånnsett er det flaks at det var midt på natta... [:D][:D][:D] Om ikke tror jeg at jeg måtte ha flytta altså.. haha.

Heldigvis er jeg en helt stille fødende- sier absolutt ingenting og går helt inn i meg selv- så drar ikke til meg så mye oppmerksomhet der hvertfall [:D][:D][:D]

haha, tipper samboern din kommer til å få seg noen flashbacks neste gang han skal ta deg i doggy [8D][:D][;)]

så du hadde lagt til bilder der nå, utroooolig nydelig liten bebis [:D] og herlig søskenkjærlighet-bilde!

haha.. Tror ikke han skal få muligheten til det med det første[8D][8D][8D] Stakkar han er vel traumatisert for livet... [:D]

Herreguuuuud (tror jeg satt sånn når jeg leste den nå[:D])

Får vel si du hadde en bra fødsel selv om det gikk litt smådramatisk for seg.  [:D]

Gratulerer så masse igjen med søteste Noah! Ser ut som Thea er ei stolt storesøster[:D][:D]

Gratulerer så masse igjen!! Helt fantastisk historie, og ennå mer fantastisk resultat! For en nydelig gutt du har fått!!

Og jeg skjønner jo at du ikke stressa mer. Snakk om drømmefødsel (sånn bortsett fra at det skjedde utendørs midt på vinteren.. hehe..) Men så kjapt og greit! Fødemaskin, det er det du er! Ser det såååå for meg!!! Hehe..

Håper jeg snart får muligheten til å besøke dere igjen:) Skal snart begynne å jobbe igjen, og da er jeg stadig østover:)

Det var fødselshistorien sin det! [:D] Og for en nydelig gutt som ble født ute i snøen![:)]

Godt alt gikk bra, både med tanke på navlestrenger og frostskader, håper ikke du har pådratt deg noen forkjølelse heller.

Oi, fantastisk! Gratulerer [:D] Så bra at alt gikk fint med Noah [:)] Kos deg med babyen!

ORIGINAL: Milje

Fantastisk fødselhistorie
Du er en skikkelig tøffing[:D]

Nydelig vinterprins[:)]

Gratulerer så mye[:)]

ORIGINAL: brownie*

Jøje meg, urkvinne!!!!!!!!![:D] Du er skikkelig tøff!!
Når en har klart noe sånt, så klarer en vel alt[8D][:D]

Gratulerer nok en gang, nydelig gutt!! [:D]

Litt av en fødselshistorie!!
Godt at alt gikk bra [:D] Nydelig liten gutt!

ORIGINAL: xlissx

Litt av en fødselshistorie!!
Godt at alt gikk bra [:D] Nydelig liten gutt!

signerer denne! artig at storesøster her heter thea og lillebror noah.. hehe! god smak på navnvalg du[;)]

hahahahaha, var det deg det????? det var en tråd om den fødselen på okt10 serru, å jeg tenkte bare OMG!

Gratulerer så masse da, herregud det er litt av en historie å fortelle tassen når han blir større da [:D]

Himmel å hav! Mulig du bare blei den tøffeste dama jeg noen gang har hørt om nå[:D]
Lykke til med baby tid! Håper dere koser dere masse med den supersøte lille Noah

Back
Topp