Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: 3xS
herregud! [:D][:o] hihiih, jeg må le assa! man tror man er ganske trygg når man bor så nærme sykehuset, men der kan man ta feil altså [:D] [;)]
så utrolig kul historie når alt faktisk gikk veldig bra! [:D] stod du i "doggy" og fødte? [8D][:D] hva med naboer, så dem noe? var du brølende fødende eller stille fødende? [:D]
gratulerer så mye med det nye familiemedlemmet!! [:D][:D]
Håper ikke naboer har sett noe- sånnsett er det flaks at det var midt på natta... 

Om ikke tror jeg at jeg måtte ha flytta altså.. haha. 

ORIGINAL: therese*
herregud! [:D][:o] hihiih, jeg må le assa! man tror man er ganske trygg når man bor så nærme sykehuset, men der kan man ta feil altså [:D] [;)]
så utrolig kul historie når alt faktisk gikk veldig bra! [:D] stod du i "doggy" og fødte? [8D][:D] hva med naboer, så dem noe? var du brølende fødende eller stille fødende? [:D]
hahaha ja føda i doggy deluxHåper ikke naboer har sett noe- sånnsett er det flaks at det var midt på natta...
Om ikke tror jeg at jeg måtte ha flytta altså.. haha.
Heldigvis er jeg en helt stille fødende- sier absolutt ingenting og går helt inn i meg selv- så drar ikke til meg så mye oppmerksomhet der hvertfall
utroooolig
ORIGINAL: therese*
hahaha ja føda i doggy delux [8D] Håper ikke naboer har sett noe- sånnsett er det flaks at det var midt på natta... [:D][:D][:D] Om ikke tror jeg at jeg måtte ha flytta altså.. haha.
Heldigvis er jeg en helt stille fødende- sier absolutt ingenting og går helt inn i meg selv- så drar ikke til meg så mye oppmerksomhet der hvertfall [:D][:D][:D]
haha, tipper samboern din kommer til å få seg noen flashbacks neste gang han skal ta deg i doggy [8D][:D][;)]
så du hadde lagt til bilder der nå, utroooolig nydelig liten bebis [:D] og herlig søskenkjærlighet-bilde!
ORIGINAL: Milje
Fantastisk fødselhistorie
Du er en skikkelig tøffing[:D]
Nydelig vinterprins[:)]
ORIGINAL: brownie*
Jøje meg, urkvinne!!!!!!!!![:D] Du er skikkelig tøff!!
Når en har klart noe sånt, så klarer en vel alt[8D][:D]
Gratulerer nok en gang, nydelig gutt!! [:D]