Min fødsels historie

Arda`s-mamma

Gift med forumet
Dato er Tirsdag den 12. april klokka er sju om morningen, ligger på senga og er våken.. plutselig går vannet, jeg blir sjokkert.. det flommer nærmest.. klarer ikke å bevege meg, vannet går og går .. håper at det skal stoppe snart, ringer til føden og sier i fra at vannet har gått, de spør om den er misfarget, jeg sier: jeg får ikke beveget meg , derfor får jeg ikke sett fargen, skal se på fargen når vannet stopper. jordmor sier: vannet stopper ikke , du må opp å se, jeg ser på vannet , den er desverre brun, og grønn.. får beskjed om å komme med engang... så går jeg gjennom mølja med tester, ctg.. blodtrykk måling og slikt..jeg har ikke rier , de vil ikke sette igang fødselen før 24 timer er gått, de vil se om naturen vil ordne selv.. får å gjøre lang historie kort: neste dag klokka ni om morningen får jeg modnings tabletter, den virker i 6 timer.. så får jeg drypp.. så kommer åpningene i flom fart.. (men det er jævlig å bli satt igang , fy faen for noen veer, epidural virket nesten ikke).. så kommer press riene... Vipsssssssssssss så er klokka  2302 , så kommer mammas prins ut.. [:D][:D][:D].. .. 2 ting jeg kommer til å huske fra sykehuset som en god minne er: jeg hadde 4 jordmor inne hos meg, fordi det var vaktskifte. og en kvinnelig  lege ,de dreiv å heia på meg, og at jeg den 3. natten fikk en liten jente på senga mi, med beskjed om at hun var sulten, hun lignet ikke på mitt barn, men siden jeg var i amme tåke , gikk det opp for meg noen minutter etterpå, heldigvis hadde jeg ikke begynt å amme henne, så ringte  jeg på knappen , så kom nattevakten, jeg sa: jeg har en gutt ikke jente.. [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

sorry jeg ler så jeg griner her nå av den siste biten der... å tenker at jeg må visst passe på for regner med du født på buskerud å det har jeg tenkt å... hehe.... [:D][8|]

Hahaha!!! Gratulerer!
Ei venninne av mæ fikk og feil unge inn til sæ. Jordmor eller barnepleier kom inn å sa: Her kommer den store gutten din! Venninna mi svarte fort: MIN gutt e slettes ikkje stor, han e jo født 3 uke før tidlig!!! [:D]Ooooops!!!

Back
Topp