Min fødsels historie <3

Thesso_88

Forelsket i forumet
her komme rmin historie:

Startet dagen med å skulle ha vekstkontroll av snuppa på KK samt svang. forgift. kontroll. Helt ordinær vanlig kontroll med blodtrykks måling og urin prøve. Også ul.
Legen tok blodtrykket og det var 140/106. Legen syntes dette var for høyt og jeg var da 38 +3 uker. Han tok en innvendig sjekk med hånden og sa jeg hadde 3cm åpning og moden.

Han spurte om jeg ville bli satt igang pga forgiftningen,hennes vekt, og min diabetes.

Paff som jeg var samtykket jeg og han la meg inn på observasjonen. Der fikk jeg etter en stund 1 stk cytotec tbl. Denne hadde INGEN funksjon. Dette var i 14 tiden. Videre den kvelden strippet overlegen meg og det var sinnsykt VONDT!!

Ingenting mer rier eller noe,så dagen etterpå tok overlegen vannet på meg kl 10 på formiddagen. Dette var 24 jan. Da begynet riene å komme. Ganske regelmessig og vonde. Jeg ble overlfyttet til føden kl 15 med 5cm åpning.

Der fikk jeg veneflon og drypp, samt epidural pga forgiftningen. Riene begynte å ta mer tak og de økte dryppet regelmessig. Da det sto på 90 (tror jeg). Var det skikkelig vondt.

Så sjekket de meg rundt 22. Hadde fremdeles bare 5cm,men kunne tøyes til 8. Det de reagerte på var at Jenny fremdeles ikke var gått ned i fødselskanalen og tilleg var hun stjernekikker.

Samt begynte forgiftningen å ta helt av, jeg fikk skyhøy feber: 39,4 og måtte ta paracet rektalt og det hjalp ikke. Jeg skalv og hakket tenner mens sinnsyke rier sto på. Til slutt måtte anestestilegen komme og gi meg Petidin intravenøst pga smertene.

Dette hjalp ca. 1 time. Så begynte det igjen. Så ville de sjekkke meg og jeg hadde 10cm åpning,men Jenny lå fremdeles og stanget og pulsen hennes gikk opp mot 200. Dette likte de ikke og de avgjorde hatse keisersnitt på meg rundt 00:30. Jenny var ute kl: 00:59. Hun ble tatt til Barneklinikken pga feber. Samt måtte de ta blodsukker siden jeg hadde svang. diabetes. Hun kom på Barsel dagen etterpå og nå koser vi oss maks=)))

ojj, du fikk virkelig i pose og sekk du da!
Så godt at de satt deg i gang når de gjorde da, siden det gikk som det gikk!

takk for at du delte med oss og Gratulerer så masse den lille!

Ååå himmel, dere har vært igjennom mye..
Godt at alt er bra med dere og at dere koser dere..

Gratulerer så masse med Jenny!

Gratulerer med jenta! Kos dere masse

Det høres ut som du har hatt en stri tørn. Bra det gikk bra til slutt!! Gratulerer så masse

Så mye som skjedde på kort tid for dere da, men godt at alt gikk bra til slutt da :)

Gratulerer så mye!

Back
Topp