mero
Forelsket i forumet
Joda jeg hadde regnet med at den startet lenge før den gjorde så nå begynnte jeg og tenke at den ikke kom til og begynne før jeg ble satt i gang...men lørdag den 11 mars ul termin og alt ligger jeg og min mann i senga jeg er våken han sover jeg ligger og tenker på og vaske bilen det var jo fint vær!men så kjente jeg noe kom og jeg hoppet opp av senga så mannen min skvatt...hva er det spurte han det er vannet da var klokken halv 9.Men det var bare vannet hadde ikke veer,ringte føden i mens jeg satt på do,mannen min startet bilden tar tre kvarter og kjøre til sykehuset!vi var på sykehuset halv 10 måtte ligge halv time med reg band.det var vist 3 min i mellom jeg hadde bare vondt i bekkenet.men fikk føde stue men de sa jeg bare kunne ut og gå.Mannen min og jeg var sultene men kafen på sykehuset var ikke åpent men ligger butikker ikke så veldig langt unna,så mannen min tok bilden og kjørte jeg satt i solen utenfor sykehuset i mens han var på butikken.når han kom tilbake gikk vi opp igjen måtte stoppe flere ganger hadde vondt for og gå!kom opp på fødestuen igjen da var kl halv 12.satt meg på do men måtte reise meg igjen for fikk tak kom meg ut i god stolen men fikk tak igjen da ringte mannen min på hjelp for så vondt fikk jeg ikke ha de!jordmor kom inn og sa jo må skjekke åpning kvart på 12 var klokken..hun ropte her er det full fødsel jente du må presse!jeg forstod ingenting men etter 5 press var vår prinsesse ute!da var klokken 11.52 så fødselen var vel 7 min!men de beklaget veldig etterpå for de skulle skjekket meg før jeg gikk!men men det gikk veldig fort!!!!!jeg reiste hjem dagen etterpå!deilig!hater sykehus.....lykke til alle sammen!kjempe kooz fra mero og tea louise