Min fødsel(LANG)

Dyreglad85

Forelsket i forumet

Hadde vært å kjørt ei lang stund natt til 26.03.06 Rånet i byen(kjørte bil om kvelden ungdom å råning) måte på do, så vi dro til shell stasjonen. Gikk på do å tenkte ikke over at jeg hadde slim på papiet[:-] Dro hjem litt senere, la oss til å sove. Jeg våknet litt utpå natten i 6 tiden, å hadde vondt, gikk å dusjet, prøvde å spise. Gikk ikke[:(] Vekte typen min, å han sto nesten på gulvet på 1 sek, han ringte føden. Så vi dro til føden, men ble sendt hjem med en stikk pille[8|] Den skulle hjelpe mot smertene, JA SÆRLIG at den gjorde[&o] Smertene bygde seg opp veldig, å natt til 27.03.06 kl 04.00 klarte jeg ikke mere, fikk ikke sove eller noe.Ikke samboeren min heller. Hadde da vært våken i to dager nesten, sovet kanskje 1 time til sammen. . Så vi dro til føden. Blei skjekket å hadde 4cm åpning. Endelig skjedde det noe. Jm sa at jeg skulle få bade. DEILIG. samb hjalp meg å abde, etter ca 1 time ville jeg prøve å sove litt. Sto opp å la meg i senga. Fikk ei heilt vanlig seng, dobbel seng. Smertene ble verre å verre. Sa til slutt til samb at æ ville ha bedøvelse. Han ringte på jm å hun kom å ga meg lystgass som jeg ville ha. Det var DØDS deilig[:D][:D] Følse meg i himmelen. Har vær veldig full en gang, å detter var følelsen jeg fikk av lystgass[&:] Er ikke mye mer jeg husker frem til kl 08.00ca.Typen min sier at jeg hadde i såfall veldig VONDT. kl 08.00 ca hadde vannet plutselig gåd da jm skjekket meg,å full åpning. Ingen vet når nøyaktig vannet gikk. så kom pressriene det var JÆVLIG. Di tok lystgassen fra meg en gang, å det skulle di aldri ha gjort, ble veldig sint, å fikk den til slutt tilbake. Typen min ble blå rundt hånden da jeg presset, pga han holdt meg i hånden. Uff stakars. Presset å styrte i ca 45-60min så var hun ute, verdens nydeligste jente.Typen min syns synd i meg da alt pågikk, å sa at han vill ikke gjennom noe sånt igjen, har syns det var så jævlig å se at jeg hadde det vondt. Vi gråt begge da vi fikk se vår nydelige jente. Hun ska hete Rebecca å var 3350gram å 49cm. å 34 rundt hode. Hun kom ca kl.09.10 den 27.03.06[:D][:D][:D][:D] Dagen før at bestefaren min har bursdag.
Syns jeg hadde en veldig finn fødsel, å fikk veldig skryt etterpå av jm siden jeg var førstefødende å kun brukte lystgass.Gjør meg glad å gjør at jeg vill ha flere unger. [:D]

åå så koseliig [:)] gleder meg som en liten unge til det er min tur [:D] gratulerer så mye.. fikk du på termin dato eller??  klem fra meg [:D]

ORIGINAL: mai 06

åå så koseliig [:)] gleder meg som en liten unge til det er min tur [:D] gratulerer så mye.. fikk du på termin dato eller??  klem fra meg [:D]

signerer[:)]

ORIGINAL: mai 06

Fikk 6 dager før terminen[:D] mens termin var 28 mens ultarterminen var 2 april[:D]

Var en fantastisk opplevelse[:D] Trodde det skulle være verre men det var det ikke. Å glad er jeg for det[:D]

Back
Topp