MIn fødsel i uke 33 og tiden etterpå

ja har værten spesiell uke dette her, deilig å runde 25 i morgen. ja masse oppfølging, skal på sykehuset igjen på torsdag.
 
 
ORIGINAL: Smére

Ah, så jo at han ikke var norsk. Men trodde kanskje han hadde en annen far.
Så fint å få oppleve begge deler da!
Men må være litt kjipt å få beskjed om at du ikke kan få barn selv [&o]

Søskenbarnet mitt fikk også den beskjeden. De klarte å få prøverørstvillinger etter leeeenge. Så fikk de en til helt naturlig før tvillingene var 16mnd [8D]

 
Mange som tror han bare har en annen far. Han ligner nemlig veeeeeldig på meg. Har ofte fått spørsmål om faren er kineser[8D]
 
De gjør en fabelaktig jobb på adopsjonsbyrået i Seoul og matcher barn med foreldre. De aller fleste korea-adopterte jeg kjenner ligner veldig på en eller begge foreldrene! Utrolig bra at de bruker så mye tid og krefter på å finne den rette familien til de barna som blir adoptert bort[:)]
 
Å få høre at vi ikke kunne får barn, var ikke så ille. Tiden før med prøving og skuffelser var mye værre. Da vi hadde godtatt beskjeden og begynt med sosialrapporten var ikke graviditeten så viktig lengre[;)]
 
Grunnen til at nr 3 kommer fra magen er de utrolig lange ventetidene i adopsjonsprosessene nå og litt økonomi. Ellers er de to måtene å få barn på komplett likestilt[;)] Vi brukte nesten et år på å ta et valg[:)]
 
jeg synes det er så spennende å lese om adopsjonen deres maoam[;)] du kan jo legge ut litt om det og prosessen under fødselstråden jeg har laga, den trenger ikke bare være for dem som har født selv[;)]
 
 
 
For en rørende og tøff historie.. Skjønner godt at du sitter med angsten for at det skal skje flere ganger, men skal virkelig krysse fingrene for deg! Godt å lese at alt gikk bra tilslutt.. Hun så ut som en frisk og fin jente nå[:)]
 
Back
Topp