Rett etter jeg sovnet torsdag gikk vannet, d gikk akkurat 00.00 så vi ringte sykehuset og kom inn til sjekk. Ingen åpning, litt rier, så ble sendt hjem igjen (45min fra sykehus) hadde rier hele natten, og vi skulle tilbake 12 dagen etter, rett før vi skulle dra dabbet riene av, helt stille.. Kom til sykehuset, fikk velge om vi skulle kjøre hjem å komme tilbake for å bli satt igang 20.00 vi valgte å bli.. Ingen rier kom, var bare noe mas nå og da. Da kl var 21.30 måtte jeg ringe på for å høre hva som skjer da ingen hadde vært innom (uten om med middag) da var d så travelt og fulle fødestuer så jeg måtte vente til 08 morgenen etter.. Ble skuffet, men skjønte jo hvorfor.. Hadde rier hele natten hvert 10min, og ble vondere utover morgenen. Måtte ringe på 08.30 for å spørre hva som skjer, og om at jeg begynte å ha veldig vondt... Hun skekket meg og hun kunne tøye til 6cm, og jeg ble sååå glad kom inn på fødestuen og riene ble såå vonde at jeg spurte tilslutt etter epidural.. Da den ble satt fikk jeg trykke trang med en gang, hun sjekket meg og jeg hadde full åpning, presset ikke mange gangene før prinsessen ble født. Hun hadd navlestrengen rundt halsen, og dro inn fostervann, så måtte ut en liten tur, men kom raskt inn til brystet til mammaen sin ble født 5dager før termin jeg slapp unna med et sting, har litt etterrier, men ellers er alt bra. Vi koser oss