Min fødehistorie.

å herregud   det må ha vært en skikkelig traumatisk opplevelse, husk å snakke med jordmor om det viss du føler at det trengs! fikk tårer i øynene når jeg leste historien din.... men for en flaks du har hatt også! helt utrolig!! 

og en nydelig liten prinsesse du har fått emoticon  gratulerer så mye, og kose deg masse sammen med din nydelige jente   

For en helt utrolig historie du har! <3 Og ei helt nydelig jente <3 Fantastisk at dere hadde sekundene på deres side da det gjalt som mest <3

Åh helledussen, tårene triller her! Så bra at alt gikk bra, og kanskje også bra at du ikke skjønte hvor dramatisk det var før etterhvert? Men kanskje godt å få snakket ut om en sånn opplevelse, må jo ha vært litt skremmende.

Hild er forresten helt nydelig! Gratulerer så masse!

Herregud for en opplevelse, nå begynte tårene å renne her.
Godt at du ikke skjønte hvor alvorlig det var før etterpå og at Hild kom seg gjennom det, helt utrolig at alle tilfeldigheter spilte på deres lag den dagen, så sekundene gikk i Hilds favør.
En utrolig nydelig jente, gratulerer så mye! 

Wow! For en historie! Og så heldig dere var med alt som "klaffet" på veien.. Håper dere har det fint nå, og gratulerer så masse med nydligste Hild :)

Oj, for en dramatisk historie! Som heldigvis endte godt:) Gratulerer så mye med nydelige Hild:)

Det var litt av en fødselshistorie! Så utrooooolig heldige dere har vært! 
Gratulerer med nydelige Hild!

For en historie du har! Så fantastisk at det gikk så bra! 
Og Hild er helt utrolig vakker! <3 <3 <3 
Gratulerer SÅ mye! 

For en historie, tårene trillet her! Nydelig jente, gratulerer så mye! :)

Og jeg som er så hormonell i dag, ja her triller tårene! Utrolig at det gikk så bra som det gikk da, og nok bra at du var på Ullevål de er eksperter på området!

Kos dere i tiden fremover!

Å herregud! Det må ha vært skikkelig traumatisk. Du sitter sikkert med noen tanker i etterkant av en slik opplevelse.. Men så bra at du kom på sykehuset i tide, og kom i trygge hender. Flott at du ville dele opplevelsen med oss:) Gratulerer så mye med den nydelige jenta:)

Tåredryppende!!!!!!!!

Veldig glad det endte godt for dere! Gratulerer så mye med den nydelige prinsessa!

Uff, tårene bare triller her... Så utrolig bra at alt gikk fint!! Gratulerer så mye med den lille, hun var helt nydelig!! :-)

Wow.. nå griner jeg.... Helt fantastisk hvordan alle små detaljer bare klaffet! Gratulerer med den nydelige jenta di:)

Oi, for en historie! Men takker for at jeg i utgangspunktet hadde skjønt at det gikk bra med både deg og babyen! Ære være flinke jordmødre med rask reaksjon. Godt å høre at alt gikk vel med ditt lille vidunder!

Back
Topp