MIN FØRSTE BissevovvTRÅD- MED BILDER!!

eadni

Forumet er livet
Ikveld kommer vår hund nr.4.
Vi har 3 fra før av. De tilhører pappa og mellomstebror og meg&Typen (alle reingjeterhund). Mellomstebror sin hund begynner å bli gammel, så den her lille bissevovven skal lære av ham og overta når gamlingen pensjonerer.

Gleeder meg til å se knøtten og hvordan Ana Maria oppfører seg med lille bissevovven [:)][:)]
Kommer bilder snart!

[hr]

Nå er han her!
En NYDELIG liten hårdott! Eieren solgte den tidligere pga tispa slutta å die de tidlig.
Han var litt redd og sjenert i starten og Ana Maria hadde bare lyst til å spise ham opp. Hadde mye å gjøre i starten i og med at jeg løp rundt etter Ana Maria for å passe på at hun ikke skadet det nye familiemedlemet og at jeg kunne vise henne hvordan hun skal behandle ham.[:o]
Dagen etter var knøtten Husvarm og løp rundt og lekte med Ana Maria og søskenbarnet hennes. Da var (heldigvis) ikke Ana Maria så trygg lenger og har sluttet å kna på stakkaren, men løper istedet rundt etter/foran ham og gir kos av og til (hvis hun tør).. [:D] 
Jeg tror at de får en kjempefin kontakt de to

Dagen etter:

[:o][:D]

Så spennende med ny hund da! Gleder meg til bilder [:D]

ORIGINAL: Gina84

Så morro[:D]
Gleder meg til bilde..

ORIGINAL: Smiley80

Så spennende med ny hund da! Gleder meg til bilder [:D]
[:)]

Det var jammen på tide at du kom med en bissevov-tråd.... [:D][:D][:D]

Gleder meg til bilder! [:)]

Bilde bilde bilde[:D][:D][:D]

Det vare n nyyydelig bissevov [:D] Så herlig! Ser ut til at Ana Maria får en god venn i den søte lille krabaten [:)]

åh så nydelig da!![:D]

Såååå herlige smårollinger du har eadni[:D][:D][:D]

Næh, så hærlig da!! Ja, de blir nok gode venner!!! [:D]  Ser ut til at de har funnet tonen! Theo driver å mater hunden til mamma og de, så de har og blitt gode venner!

for en utrolig skjønn liten valp da Ser ut som om Ana Maria er fornøyd med det nye familie medlemmet også [:D]

Ja jeg tror at det var godt for henne å få noen ekstra å more seg sammen med. Hun er jo ofte alene "baby" i huset og nå har hun baby-valpen hvis det ikke er andre barn.

Så skjønne! Begge to....

Hvor mange uker er den?
Ble bare litt bekymra når du skrev den ble solgt tidlig...[&:] Håper det ikke er altfor tidlig... [;)] 

Og navn? Hva blir det?? Jeg er spent............. [:D]

Så utrolig nydelig han er!! *SMELT* Biter han Ana Maria i rompa på det ene bildet?

ORIGINAL: Bølla 22.mai

Så utrolig nydelig han er!! *SMELT* Biter han Ana Maria i rompa på det ene bildet?

Ja!
Og når han gjør det så sier hun "Uffda! Uffda!"
(Sier Uffda! hvis hun eller andre detter eller hvis hun er lei seg for noe eller hvis andre gråter)

ORIGINAL: eadni

Ja!
(Sier Uffda! hvis hun eller andre detter eller hvis hun er lei seg for noe eller hvis andre gråter)

HAHAHA[:D] Herlig!! Prøver å lære Kristoffer noen uttrykk også, og foreløpig er det "SE", selv om han mener se eller hør.

ORIGINAL: Bølla 22.mai

ORIGINAL: eadni

Ja!

HAHAHA[:D] Herlig!! Prøver å lære Kristoffer noen uttrykk også, og foreløpig er det "SE", selv om han mener se eller hør.

Ja [:)]
Det merkelige er at idag begynte hun å si Uffda! om alt og alle. Valpen kaller ho "Uffda" [:D]
Spennende å se om det fortsetter sånn.

Hahaha[:D] Barn er så nydelige!!

Back
Topp