Ja, jeg så jo det etterpåJeg fikk også beskjed om å legge bort maska etterhvert, uaktuelt!
Tror det havna et bilde på fødelisten på skjult![]()
Hvordan går det med dere? Fikk dere eget rom? Har storebror vært på besøk enda?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg så jo det etterpåJeg fikk også beskjed om å legge bort maska etterhvert, uaktuelt!
Tror det havna et bilde på fødelisten på skjult![]()
Går bare bra her, jaJa, jeg så jo det etterpå
Hvordan går det med dere? Fikk dere eget rom? Har storebror vært på besøk enda?![]()
Så bra det høres utGår bare bra her, jaHan er veldig ivrig på å suge, hekter seg på den ene puppen med en gang. Den andre puppen er litt teit med innovervendt brystvorte, så den sliter vi litt med enda. Skal prøve brystskjold på den siden neste amming.
Så nå er det bare å vente på at melka skal komme
Fikk heldigvis eget rom, ganske stort også faktisk. Med eget bad og dusj
Storebroren var her i går, gikk kjempebraGa babyen masse kos, fikk holde han (med litt støtte) og viste ikke tegn til sjalusi når jeg holdt babyen. Enda i alle fall
![]()
Var heldig med rommet denne gangen, ja. Har stellebord innpå rommet nå, og det lille kjøkkenet rett over gangen. Så trenger nesten ikke gå ut av rommet mittSå bra det høres ut
Greit med eget bad og dusj da! Vi lå på et "lite kott" helt nederst på hotellet og delte bad og dusj med et til like lite rom. Og det var en halv meter sprek mellom gulv og baderomsdørHelt sært. Sist gang hadde vi et digert rom på barselavdelinga med eget bad og stellebord innpå rommet. Er litt forskjell på førstegangs og andregangs
Så godt det gikk fint med storebror da! Her har det også, pepper pepper, gått veldig bra med storebrorhan er veldig glad i henne og vil se henne hele tiden. Ha henne med f.eks i baderommet når han bader eller i sengen når vi leser bok. Og vil gi henne masse kos
![]()
Ja, det er veldig godt å komme seg hjem igjenVar heldig med rommet denne gangen, ja. Har stellebord innpå rommet nå, og det lille kjøkkenet rett over gangen. Så trenger nesten ikke gå ut av rommet mitt
Hadde ikke så verst rom sist heller da, hadde egen do da også i alle fall
Et vennepar av meg hadde sikkert det samme rommet som du hadde denne gangen, hørtes likt ut i alle fall
Så herlig at det går så greit med storebror til deg også ❤ Kjenner jeg gleder meg sånn til å komme hjem og få i gang litt rutiner og å ha eldstemann i nærheten hele tiden igjen![]()