min EL

tiriltunge

Elsker forumet
Marsmagi 2025
jeg hadde  TR RUNDT 24,25MARS og da regner jeg med at EL VAR RUNDT påske tider,har virkelig ikke aning men regner med det,merker ikke på kroppen når jeg har EL..så det må ha skjedd da..har over lengre tid vært trøtt,uopplagt,små kvalm,ondt i puppene og kviiiiisete,har aldri hadd no særlig kviser..ikke med de to forje graviditetene heller....[:@]så hadde en anelse..men strekene på strimmlene var jo svak da.ska ta en cb digital tenkte jeg..[;)]men den siste strimmel testen jeg tok,var det litt sterkere[:D]

Da er du 4+1 i dag (hvis du hadde tr 24.mars), var det i dag du fikk poositiv test?[:)] Var det strimlene fra billigetester du tok?
Jeg lurer på når jeg skal våge å teste....har ikke IKM før til neste helg da....må nok vente til sluttet på neste uke.
Åååå så heldig du er som har fått positiv test[:D] Jeg å vil [:)][8D]

ja d kan stemme rundt 24mars ja..så da er jeg 4uker,så rart[;)]ja va strimmlene fra billigtester jeg brukte[;)]de funka fint så det ut som,fikk det svare jeg ville så d er ikke vits å klage på de testene[;)][8D][8D]

ORIGINAL: tiriltunge

ja d kan stemme rundt 24mars ja..så da er jeg 4uker,så rart[;)]ja va strimmlene fra billigtester jeg brukte[;)]de funka fint så det ut som,fikk det svare jeg ville så d er ikke vits å klage på de testene[;)][8D][8D]

Nei man klager ikke på positive tester

Back
Topp