Min egen november nedtelling

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Jeg, og dere andre interesserte, har nå 30 timer igjen for å få ett november barn.
Med familie bursdager 1.,2. OG 3.desember og frykt for å bli satt igang pga sukkersyken på termin 04.desember, har jeg ønsket SÅ fælt at han skulle komme på november.
Men håpet begynner å svinne:(

Har blitt mange novemberbarn etter hvert. Håper det blir et på deg også! <3

Jeg, og dere andre interesserte, har nå 30 timer igjen for å få ett november barn.
Med familie bursdager 1.,2. OG 3.desember og frykt for å bli satt igang pga sukkersyken på termin 04.desember, har jeg ønsket SÅ fælt at han skulle komme på november.
Ikke for å være partypooper, men om du får i dag - blir det ikke egentlig det samme som 4 desember? Begge deler blir jo 4 på rad. Så får kanskje heller krysse fingrene for at du slipper å settes i gang, og får gå noen flere dager inn i desember;-)?

Ikke for å være partypooper, men om du får i dag - blir det ikke egentlig det samme som 4 desember? Begge deler blir jo 4 på rad. Så får kanskje heller krysse fingrene for at du slipper å settes i gang, og får gå noen flere dager inn i desember;-)?
4 på rad bryr jeg meg ikke om, men jeg vil helst at han skal få egen bursdag og jeg vil IKKE settes igang, men det vil jeg bli 99,999 sikkert 04. hvis han ikke har kommet:(

Last edited:
Prøv å pump puppene :P venninna mi gjorde dette. Fikk sønnen sin dagen etter. Vet ikke om det har noen sammenheng. Men stimulere brystvortene kan jo funke, så da kan vel pumpe gjøre det samme??

Enda håp for at det skal skje :D

Kanskje prøve å roe helt ned, hente krefter og la kroppen kjenne om den er klar :)

Desember blir en fantastisk måned, dere :) <3

Han kommer nok snart uansett kjære deg. Før du vet ordet av det har du han i armene dine :)

4 på rad bryr jeg meg ikke om, men jeg vil helst at han skal få egen bursdag og jeg vil IKKE settes igang, men det vil jeg bli 04. hvis han ikke har kommet:(
Å sånn ja, da skjønner jeg:-) Da får vi krysse fingrene for at vannet går med et smell om 5 min, og at han er ute før midnatt. Du kan ennå rekke det:-)

Krysser fingrene for at han kommer i morgen ;) Siste liten baby :p

Prøv å pump puppene :p venninna mi gjorde dette. Fikk sønnen sin dagen etter. Vet ikke om det har noen sammenheng. Men stimulere brystvortene kan jo funke, så da kan vel pumpe gjøre det samme??

Enda håp for at det skal skje :D

Kanskje prøve å roe helt ned, hente krefter og la kroppen kjenne om den er klar :)
Dette funker bare om en er moden, eller?:)

Jeg vil også gjerne føde en av de nærmeste dagene!! Er så redd for å gå glipp av juleavslutningen på skolen til jenta mi den 8.des (dagen før termin). Krysser fingrene for oss ;)

Dette funker bare om en er moden, eller?:)

Det er jeg ikke helt sikker på, men de fleste slike "råd" går vel på at man må/bør være moden? Men mulig det kan påvirke modning også? Kroppen er jo merkelig sammensatt!

Jeg var SÅ stolt over å være født på samme dato som morfar, skjønner ikke helt greia.. Alle barna jeg kjenner/kjent som deler dato med noen er så stolte og snakker om det ofte.

Jeg vil også gjerne føde en av de nærmeste dagene!! Er så redd for å gå glipp av juleavslutningen på skolen til jenta mi den 8.des (dagen før termin). Krysser fingrene for oss ;)
Du virker jo til å være på gli nå, så håper du blir ferdig idag:)

Jeg var SÅ stolt over å være født på samme dato som morfar, skjønner ikke helt greia.. Alle barna jeg kjenner/kjent som deler dato med noen er så stolte og snakker om det ofte.
Jada, her "kan" han komme i morgen og dele dag med pappa, han feirer jo ikke uansett. Men det er søskenbarn tirsdag og onsdag....

Back
Topp