Min deilige start på dagen!

Tiden flyr!!!

Forumet er livet
NOT!!! Først blir jeg vekt av en hælvetes grassklipper rett utenfor soveromsvinduet... Klokka 08.00!!!! Greit at det ikke er helg, men det får da være måte på!!![:@] Ender med at jeg like gjerne står opp, er jo selvfølgelig klar for litt frokost[:D] Titter ut av vinduet for å se hvilken idiot av en nabo som lager dette braket og ser til min store forskrekkelse at det ryker brannrøyk i hagen rett bak oss! Tenker at nå har den jævla kjerringa tent på (hun hogde ned masse trær i høst og har samlet sammet til et STOOORT bål)! Prata med ei venninne i nabohuset og tuslet over til henne for å kunne holde flammene under oppsikt, hun som tente på klipte jo plenen samtidig som hun fyrte! Lokaliserte vannslangen: 15 meter unna!!!!!! Og ikke på den siden av bålet som var nærmest hus!!!! Og det er ganske tørt på Østlandet nå! Vil legge til at jeg bor i et boligfelt med ca 4 meter mellom husene, så dette kunne blitt skummelt!! Har brent i over 4 timer!!! Syke dama har ikke hatt det under oppsikt engang!!!  Tenkte jo på å ringe brannvesenet, men så var det dette med mabosamarbeid... Bla bla bla...

Og jeg fikk frokost klokken 11.00[:@] 

uff da, høres ut som en slitsom morgen. Jeg kan jo nevne at jeg ble vekt av at svigermor braste inn døren og ga beskjed om at de dro for helgen. Da føler man seg lur der man ligger naken under dyna og med sikkel rundt munnen. Hi hi... (bare til informasjon så bor jeg bare hos svigers i en oppussingsperiode)

Kjedelig!!!

noen dager bør man bare gå å legge seg og stå opp på nytt ja:)

Har ikke tid! Brukt opp den muligheten ved å sitte her! Nå er det litt husarbeid som gjelder!

Kan jeg legge til at jeg har fått bekkenløsning?!!? Det er ikke noe særlig behagelig gitt.

Er ikke livet en dans på roser???[&:][:D]

Back
Topp