Min deilige datter.

Mrs.Mona

Elsker forumet
MAI 2013
*snufs* Jeg kommer opp på soverommet og skal legge meg. Trøtt, sliten og lei sykdom og graviditet. Mina har blitt syk igjen og har vært hjemme fra bhg i dag.
Og med min kropp og bekken er det ikke bare bare å ta sitt seg av ei syk 4åring.
Men så går jeg bort til sengen, og finner en blomst på puten min, fra Mina♥ Da vet jeg at hun har hatt en bra dag, selv med feber, stikk i fingeren på øegekontoret og en sliten mor med "liten plass på fanget".
Veldig rørende ♡♡

Vedlegg

• 1365456213825.jpg
    1365456213825.jpg
    41 KB · Visninger: 112
Hihi.. Nåh, så søt hun er. Spennende å se hvordan de sklir inn i rollen som storesøstre nå :) De er jo omtrent jevngamle prinsessene våre :)

Hihi.. Nåh, så søt hun er. Spennende å se hvordan de sklir inn i rollen som storesøstre nå :) De er jo omtrent jevngamle prinsessene våre :)
Ja det kan du si... jeg er optimist og tror det kommer til å gå veldig bra. Det er så deilig når de er så store, for da er det så enkelt å forklare ting. Bla med amming og mating.. Mina vet feks nå at jeg blir fryktelig opptatt med lillebror, for det er bare jeg som har så "store pupper" at det er plass til melk der;)
Men blir jo spennende å se om det funker i praksis også:p

Ja det kan du si... jeg er optimist og tror det kommer til å gå veldig bra. Det er så deilig når de er så store, for da er det så enkelt å forklare ting. Bla med amming og mating.. Mina vet feks nå at jeg blir fryktelig opptatt med lillebror, for det er bare jeg som har så "store pupper" at det er plass til melk der;)
Men blir jo spennende å se om det funker i praksis også:p
Ja, det er veldig sant. Hun kommer bort og klemmer magen innimellom. Veldig koselig da. Men det har bare vært meg og henne så lenge, så blir spennende å se. Men som du sier, så er de så store at det meste kan jo forklarest :)

Så herlig:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

For en herlig jente du har <3 :)

Back
Topp