Min dagbok :)

Har kun ett ord som kan beskrive min form i dag: KVALM!!!!! Ikke sånn spykvalm, men uggen og uvel... Går greit å spise og drikke, men det er ikke noe særlig å gå rundt sånt! Hadde jeg bare vært gravid så hadde det vært greit...
Ikm er på lørdag. Selvfølgelig begynner tankene å kverne! Er det mulighet for at det har klaffet i denne prøveperioden??
Tørr ikke håpe for mye på det da, men det er enklere sagt enn gjort[8D]

I tillegg har jeg andre symptomer:
- Løper på do hele tiden selv om jeg nesten ikke har drukket noe
- Uvanlig trøtt og sliten hele tiden
- Mensmurringer i mage og korsrygg
- Humørsyk til mannens store forargelse [8D]
- Puppene mine klør og er vonde!!

Trist å lese om SA din... men spennende å se om det klaffet denne måneden!! :) Når skal du teste?

hehe.. dum som jeg er har jeg allerede testa Testa både i går og i dag...[&:] Det klødde så i fingrene mine at jeg bare måtte.. negative selvfølgelig[8D] Jeg MÅ prøve å holde meg, helst til lørdag, før jeg tester igjen eller tanta eventuelt kommer.... Det føles ut som evigheter[&:]

Da var det helg igjen... Jobbehelg for min del! Fredag 15-23, lørdag 7-15 og søndag 15-23. Ikke så givendes, men pengene kommer godt med![;)] På lørdagskvelden blir det Alice i eventyrland på kino sammen med noen gode venner[:)]

I dag tidlig testa jeg, NEGATIV selfølgelig så da venter jeg egentlig bare på tanten som nok melder sin ankomst i løpet av kvelden eller morgendagen[:'(] Tviler egentlig på at det har klaffet denne pp, kjenner mer og mer murringer i magen og korsryggen, noe som minner meg altfor mye om den hersens tanta!!! Jeg får kjøpe inn masse usunt digg til kinoen og kose meg sammen med Johnny Depp og furte over at det nok ikke funket denne pp...[&o]

Ingen tante har kommet enda... og jeg har testet 3 ganger i løpet av det siste døgnet, og alle disse var svakt positive tester!!!!! [:)] Jeg tør ikke håpe for mye enda, men WOW!!!!!! Spennende Kommer til å drøye det noen dager, for så å teste på nytt igjen og forhåpentligvis få en mer positiv test da[:D]

Krysser fingrene for at di blir sterkere og sterkere(noe jeg tror di blir)[8D][:D]      

ORIGINAL: Drømmeren

Krysser fingrene for at di blir sterkere og sterkere(noe jeg tror di blir)[8D][:D]      

Ja, jeg håper og håper[;)]

Back
Topp