Min dagbok

Jeg sliter med urinveisinfeksjon. Fikk den brått og brutalt på søndag og den henger stadig i, men ikke så ille at jeg vrir meg i smerter. Så håper at den gir seg av seg selv snart.
 
Ja, jeg tenker sånn som deg jeg også - samlebånd. Legen har nok ikke vært oppdatert på at jeg har sagt tidligere at jeg sliter med å finne EL. Men det kan jo hende det funker bra også, så jeg avskriver det ikke helt, og jeg kan nok alltids gråte meg til støttemedisin :shy:

Det har du sikkert rett i ja.. men som du sier, det kan hende det går bra, også får du ta en ekstra prat om støttemedisin:Heartred Lykke til!
 
Det har du sikkert rett i ja.. men som du sier, det kan hende det går bra, også får du ta en ekstra prat om støttemedisin:Heartred Lykke til!
Takk! Fikk inntrykk av at de var åpne for støttemedisin etter kontroll.
 
Dårlig dag i dag. Jeg har vondt i kroppen og jeg tenker på at det er gått nesten tre år siden jeg hadde exu og ble operert. En liten kjemisk i høst er alt som har skjedd på tre år. Livet føles så veldig urettferdig nå, og jeg takler ikke gravide folk. Har en så alt for nært. Det hjemsøker meg i drømmene. Arret på magen minner meg på det som gikk så forferdelig galt, og som kanskje er årsaken til alt dette vonde. Men det får vi aldri svar på.
 
:Heartred
Må være din tur nå snart
 
Sender deg en god klem :Heartred Du er ikke alene! Noen dager er bare blytunge oppi dette og det er så mange tanker om hvorfor/hva hvis.. Håper så veldig at dere får komme i mål snart!
 
Fikk ganske vondt i magen nå i ettermiddag og kveld. Stikkende smerte nederst i magen. Får håp med en gang om at vi klart det på egenhånd denne syklusen, men det blir vel knust som vanlig om ei ukes tid. Er spent på om TR blir forsinket det antallet dager jeg mener EL var forsinket (I følge appen). Hvis den kommer når jeg tror den skal komme blir CD 1 fredag om ei uke. Appen sier CD 1 kommende tirsdag. Alt hva man kan finne spenning i i dette gamet!:rolleyes:
 
Skikkelige murringer nederst i magen. UVIen har tatt seg opp. Er det derfor det murrer i magen? Dårlige dager..
 
Hvordan går det med deg? Har du fått noe mer tegn til om mensen kommer? Håper UVIen er bedre og at dere straks er i gang med frysesyklus!!
 
Hvordan går det med deg? Har du fått noe mer tegn til om mensen kommer? Håper UVIen er bedre og at dere straks er i gang med frysesyklus!!
Takk som spør! UVIen ble bare verre i helga, så nå har jeg vært hos legen og fått 3dagers AB-kur. Ellers ser det ut som TR er rett rundt hjørnet, blir vel CD1 om ett par dager tipper jeg. Så frysesyklus er straks i gang.
 
Takk som spør! UVIen ble bare verre i helga, så nå har jeg vært hos legen og fått 3dagers AB-kur. Ellers ser det ut som TR er rett rundt hjørnet, blir vel CD1 om ett par dager tipper jeg. Så frysesyklus er straks i gang.

Så bra du er bedre og fikk antibiotika, UVI er jo såå vondt og ubehagelig!! Og herlig at den er rett rundt hjørnet da, nå blir det snart :Heartred Vi blir ikke så langt unna hverandre heller da kanskje :) Synes det et på tide at vi begge kommer oss i et terminforum ass..:smiley-angelic001
 
Så bra du er bedre og fikk antibiotika, UVI er jo såå vondt og ubehagelig!! Og herlig at den er rett rundt hjørnet da, nå blir det snart :Heartred Vi blir ikke så langt unna hverandre heller da kanskje :) Synes det et på tide at vi begge kommer oss i et terminforum ass..:smiley-angelic001
Nå ble det vel mer usikkert plutselig om vi er ca samtidig :) Men det kan vi jo bli hvis ikke dere har hatt litt magi med dere nå! Uansett ikke lenge igjen før det blir action på oss begge!
 
Nå ble det vel mer usikkert plutselig om vi er ca samtidig :) Men det kan vi jo bli hvis ikke dere har hatt litt magi med dere nå! Uansett ikke lenge igjen før det blir action på oss begge!

Jeg tviler fortsatt sterkt på den magien altså, men ja! Ekstra spenning i hverdagen er det hvertfall :pUansett blir vi jo ganske så likt, men mest sannsynlig med meg rett bak deg! Høstbebis skal det bli på begge uansett :smiley-angelic001
 
Nå begynner UVIen å roe seg, heldigvis. Nå venter jeg bare veldig på tr, som har vært rett rundt hjørnet et par dager.

Ellers blir jeg stadig utfordret på mine tanker omkring ettbarnsfamilier og hvorfor jeg føler meg mislykket som ikke får flere.

Det må settes en strek for denne galskapen i løpet av 2019 hvertfall. Kan ikke holde på med dette i år etter år.
 
Nå begynner UVIen å roe seg, heldigvis. Nå venter jeg bare veldig på tr, som har vært rett rundt hjørnet et par dager.

Ellers blir jeg stadig utfordret på mine tanker omkring ettbarnsfamilier og hvorfor jeg føler meg mislykket som ikke får flere.

Det må settes en strek for denne galskapen i løpet av 2019 hvertfall. Kan ikke holde på med dette i år etter år.

Du er på ingen måte mislykket, uansett hva som skjer :Heartred Dere har gjort mer enn de aller, aller fleste andre for å få den familien dere ønsker. Skjønner følelsen kjempegodt, men mislykket er du ikke. Lurt å se for seg en slags tidsramme sikkert, jeg har jo kjempetro på at dere kommer i mål i løpet av dette året, men hvis ikke er det sikkert lurt å finne ut hva du blir mest lykkelig av. Å fortsette, eller å sette strek og skape et liv dere ønsker på andre slags måter. Håper TR kommer snart og ikke minst at dere lykkes nå, så slipper du disse tankene mer :Heartred:Heartred
 
Du er på ingen måte mislykket, uansett hva som skjer :Heartred Dere har gjort mer enn de aller, aller fleste andre for å få den familien dere ønsker. Skjønner følelsen kjempegodt, men mislykket er du ikke. Lurt å se for seg en slags tidsramme sikkert, jeg har jo kjempetro på at dere kommer i mål i løpet av dette året, men hvis ikke er det sikkert lurt å finne ut hva du blir mest lykkelig av. Å fortsette, eller å sette strek og skape et liv dere ønsker på andre slags måter. Håper TR kommer snart og ikke minst at dere lykkes nå, så slipper du disse tankene mer :Heartred:Heartred
Tusen takk for gode ord. Det er tanken om mislykkethet som plager meg. Jeg sammenligner meg alt for mye med andre og normen i samfunnet, de fleste jeg kjenner har flere barn. Jeg hater at jeg tenker disse tankene. Men mest av alt ønsker jeg å oppleve å få barn en gang til. For nå har jeg gjort det en gang og føler meg så klar til å gjøre det igjen, med tidligere erfaringer i bagasjen. Jeg tror jo også vil kommer til å lykkes, men denne ventetiden gjør noe med meg.
 
Skulle hatt tr på mandag. Har spottet siden søndag, men nå er det stoppet opp. Negativ test i går. Kom igjen tr! Er så lei av å vente!
 
Back
Topp