Min dagbok

Ananas

Flørter med forumet
Hei! Dette er min dagbok som skal handle om veien til baby nr to! Blir 23 år i år, og har en liten sønn på tre måneder. Mange vil kanskje synest det er tidlig å tenke på nr to allerede, men jeg har virkelig fått mer-smak.. Hehe! Har alltid ønsket tette barn også, så hvorfor ikke :) Jeg startet på minipille etter fødsel, men ble så kvalm og dårlig av de så måtte slutte, fikk en blødning som kunne minne om mensen, så jeg håper det var det. Bestemte oss for å ta ting som de kommer, blir jeg gravid så blir vi glad., tar det litt tid er det helt greit.
Dagboken kommer til å handle om hverdagen min, og blir ikke så mye om prøving før jeg vet om mensen er kommet i gang skikkelig.. Kan jo ta tid siden jeg fullammer :)

Så spennende ! Masse lykke til og håper spiren sitter raskt :D

I dag er det mensen skal komme, dersom det var mensen som kom igjen ved den blødninger jeg hadde. Blir spennende å se de kommende dagene. Dersom jeg ikke får mensen kan det ta lang tid før den kommer.

I dag har vi tatt det helt med ro. Stod opp tidlig og bakte brød, la meg til å sove igjen, koste med lillegull i senga og fikk servert kaffe av kjæresten :D perfekt morgen med andre ord. Nå har jeg dusjet og ordnet meg, så nå blir det frokost også ned til byen senere for å møte venninner, også vil de kose med babyen :)

Lykke til ;)

Tante rød har ikke meldt sin ankomst enda, så da har jeg nok ikke fått henne tilbake likevel, som jeg hadde håpet på. Får bare være tålmodig og vente... :)

Da har tante rød kommet! Har veldig lyst på ny baby med en gang, men er på samme tid litt skeptisk.. Tenker det blir veldig travelt, men så har jeg så lyst på to tette, så nå er jeg litt usikker på hva vi skal gjøre :p

Det virker som vi heller mot å ... Kose oss og la det stå til.. Skjer det så skjer det :D spent!!! I følge appen min har jeg IKM 11.september.

Masse lykke til, og håper spiren sitter fort <3 Blir spennende å følge deg :)

Masse lykke til, og håper spiren sitter fort <3 Blir spennende å følge deg :)
Takk for det, har jo oddsene på vår side.. Har blitt gravid pp 1 hver gang! Den ene gangen endte det i MA og den andre resulterte i baby, så vi får se hva som skjer denne gangen :p

For en ukes tid siden tok jeg en g-test bar for morro, og der ble det strek, men en litt ujevn en. Tok ny test dagen etter og den var negativ så det var nok bare en feilproduksjon :p Nå er jeg 6dpo i følge appen min. I går kjente jeg litt stikking i livmoren. Enten sen eggløsning eller eventuelt festesmerter!! Hihi spennende :)
Vi har bare hatt sex to gangen rundt eggløsningstider, så vi har ikke gått "all in" i prøvingen enda... Så har ikke de største forventninger egentlig. Men spennende blir det uansett :)

For en ukes tid siden tok jeg en g-test bar for morro, og der ble det strek, men en litt ujevn en. Tok ny test dagen etter og den var negativ så det var nok bare en feilproduksjon :p Nå er jeg 6dpo i følge appen min. I går kjente jeg litt stikking i livmoren. Enten sen eggløsning eller eventuelt festesmerter!! Hihi spennende :)
Vi har bare hatt sex to gangen rundt eggløsningstider, så vi har ikke gått "all in" i prøvingen enda... Så har ikke de største forventninger egentlig. Men spennende blir det uansett :)
Da blir det noen spennende dager fremover. Masse lykke til :D

7dpo i dag.. Er så lei av ventingen. Har også svidd av en test, der jeg synst jeg kan skimte en skyggestrek.. Vi får se :p Er uansett tidlig

ImageUploadedByBV Forum1441813570.161843.jpg
ImageUploadedByBV Forum1441813578.108268.jpg
tester fra 12 dpo.. Synst jeg kan skimte strek.. Hadde slått meg til ro med at det ikke klaffa denne pp pga negative tester, men nå blir jeg så usikker igjen.. Blir gal av dette! Haha. Spennende er det uansett :)

Back
Topp