Min dagbok

3D/4D ul i dag. Bekreftet jente. Hun lå med ansiktet mot navlestreng og livmorvegg+ 2 hender i ansiktet. Ble ikke bra bilder - men hærlig å sjå likevel:)<3
 
3D/4D ul i dag. Bekreftet jente. Hun lå med ansiktet mot navlestreng og livmorvegg+ 2 hender i ansiktet. Ble ikke bra bilder - men hærlig å sjå likevel:)<3
å fantastisk da :) hvor langt var du i dag? Var d greit å se, eller burde du ventet noen uker til?? har veldig lyst eg og :p
 
Nå i denne tiden så skulle det bare vært 2 kalendermnd igjen til termin som skulme vært helt i startrn på januar, om jeg ikke hadde mistet. Men det er isteden for 4mnd ca til 1mars som er ny termin. Er glad for det klaffet så raskt og at lille jenten var perfekt på privat ul i går:) hvis jeg ikke hadde vært gravid nã tror jeg det hadde vært tøft å gå inn i julen, for da skulle jo termin vært rett etter. Glad i lille jenten i magen, gleder meg til hun kommer <3
 
B
Nå i denne tiden så skulle det bare vært 2 kalendermnd igjen til termin som skulme vært helt i startrn på januar, om jeg ikke hadde mistet. Men det er isteden for 4mnd ca til 1mars som er ny termin. Er glad for det klaffet så raskt og at lille jenten var perfekt på privat ul i går:) hvis jeg ikke hadde vært gravid nã tror jeg det hadde vært tøft å gå inn i julen, for da skulle jo termin vært rett etter. Glad i lille jenten i magen, gleder meg til hun kommer <3
blir nok veldig kjekt når hun kommer :) var du langt på vei når du mistet? :(
 
1 desember! Shit så tiden flyyyger! 90 dager igjen i dag, og nøyaktig 3 kalendermnd til 1 mars!:)

Skjønner ikke helt at om 3mnd (ca) har vi en liten baby. Herlighet! Og jeg som ikke vet noooe om babyer.
Ikke passet eller noe. Ikke jobber jeg med barn. Tidligere heller ikke intr meg stort for barn. Det ble liksom litt plutselig at jeg fant ut at nå ville jeg og ha, og så satt spiren så fort!

Har jo begynt å satt meg inn i litt utstyr men
Får håpe instinktet kommer naturlig:)
 
Tenkt litt over fødsel, og:

Jeg ønsker badekar
Gjerne akupunktur
Er for smertelindring/epidural
Sambo på siden - og ikke se der nede
Familierom

Kjenner jeg har mer panikk forcat han reiser fra meg og jeg må på 3mannsrom. Helt ferdk mor, kan ingenting om babyer og sikkert omtåka. Føles bedre å ha noen der sammen med meg til å huske info jeg evt blir fortalt
 
Appen viser at jeg er inne i 8svskaps mnd. Herlighet det er ikke lenge igjen. Kan ikke veeente med å bli ferdig og få kroppen min for meg selv. Men wææ..vet ikke om jeg er klar for dette :p
 
Opp kun 1kg. Hurra!!
Alt bra ellers, bortsett fra hun mener jeg må trappe ned på jobb.

Og permisjonssøknad er vanskelig!!

Søknad påtenkt. Fått bekreftelse på graviditet.
Håper på lønnsoppgang nå nærmeste ukene, så venter med å søke men ønsker å ha kontroll.
Hvor sent kan jeg søke?

Stemmer dette:
- mor førsteside + søknad om foreldrepenger skjema + inntekts og graviditetsbekreftelse
- far førsteside + søknad om foreldrepenger (samme dok som mor) + inntekts og graviditetsbekreftelse.

Jeg skal ha avbrudd i 6 uker mai/juli 2015 med ferie, må jeg fylle ut ekstra skjema på dette? I såfall hvilket? Må det ligge ved noe bekreftelse fra arbeidsgiver på ferie??

Jeg skal og ha avbrudd i 8 uker mes jobb desember/januar før de siste 2 ukene tas. Skjema her? Isåfall hvilket?


-

Fant bare tabell for dato til dato for far, men ikke mor?



Synes dette var vanskelig jeg
 
Back
Topp