Min Dagbok :)

Lamiah

Flørter med forumet
Så vidt jeg vet er jeg ikke gravid enda, men vi prøver. Og vi er på mnd nr 1 i prøvinga. Vi har også en sønn på nesten 4 år sammen :)

Siste mens var 10.09 og jeg har en 30dagers syklus. Som betyr at hvis ikke mens er der den 10ende, så kan vi juble.

Jeg hadde i mitt forrige sv.skap, sv.skapsforgiftning. Vet dere om noen som har fått det med nr 2 etter å ha hatt det med nr 1?

Vi har i alle fall en spennende tid i møte.

Hei alle sammen :) I dag er det vel da 3 dager til forventet mens, og jeg tok en test, som det var noe galt med. Så nå gidder jeg ikke kjøpe ny, før jeg har sett om den kommer til tiden.

Ønsk meg lykke til, dere :)

Snakkes om 3-4 dager :D

Hei alle sammen :) I dag er det vel da 3 dager til forventet mens, og jeg tok en test, som det var noe galt med. Så nå gidder jeg ikke kjøpe ny, før jeg har sett om den kommer til tiden.

Ønsk meg lykke til, dere :)

Snakkes om 3-4 dager :D

Snek meg akkurat innom! Hvordan går det? :)

Fikk tr, så da må vi nok vente til neste periode! Men det var nok jeg som hadde regna feil! Siden min syklus har vært på 30dager, men er nå på 28 dager! Så da må jeg nok regne om :) meeeeen, det gikk veldig fort å bli gravid med nr 1, så krysser fingrene nå :)

Back
Topp